triggerhappy Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Hva slkeer når en som lærekjører blir tatt over fartsgrensa? Er det likt som for folk med lappen; bøter etter hvor mye over, og der de med lappen mster den, får lærekjøreren utsettelse? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yellow Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Er vel den som sitter ved siden av det går mest utover tenker jeg... Ettersom det er den som sitter med ansvaret. Siter "Ting tar tid, lang tid...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juli 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Originally posted by Yellow Er vel den som sitter ved siden av det går mest utover tenker jeg... Ettersom det er den som sitter med ansvaret. Hvis kjører som fen med faren min på gjennom en kontroll en uke før jeg blir atejn, og han mister lappen, så har jeg en grei bil i et halvt år da...:D Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Man får utsettelse såklart? Man kan ikke bare gasse gasse gasse som L sjåfør og tro det er greit.. Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche924 Skrevet Juli 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2002 Tror kje faren din hadde lånt deg bilen etter det uansett!:D Siter Terjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juli 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2002 første gang man blir regna som sjåføren av bilen er vel på oppkjøringa.. :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg