Gå til innhold

volvo snow drift film

Ranger emnet

TurboTony

Anbefalte innlegg

en gammel film av 240 og 740 som driver ligger breit og hopper rundt i snøen,

fikk lyst til at det skulle snø etter jeg så filmen , kan hende den er posta før? :D http://video.google.com/videoplay?docid=-9030864472677959372&q=volvo+240

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok repost ja:P karen i 240'n minner meg om rådgivern på skolen av en eller anna merkelig grunn :P

om det er repost eller ei det gjør ikke noe. det er antageligvis den kuleste reklamefilmen til volvo gjennom tidene. en kamerat av meg har den og andre videoer med bla historien bak grp.A satsningen til volvo! volvo snow drift er blitt en tradisjon på lik linje som askepott på nrk1 på nyttårsaften!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok for det første.... KAN DERE lære dere betydningen av DRIFTING SLÆDDING SKRENSING!?

jeg er drit lei av all drift skryten her. nå begynner folk snart å drifte bare ved å stå stille og spole!!

For det andre er dette repost ja

Og for det tredje er det en Enda fetere og mer imponere video om du søker opp SAAB STUNT team fra 80 tallet! noe lignende denne

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
ok for det første.... KAN DERE lære dere betydningen av DRIFTING SLÆDDING SKRENSING!?

jeg er drit lei av all drift skryten her. nå begynner folk snart å drifte bare ved å stå stille og spole!!

Og for det tredje er det en Enda fetere og mer imponere video om du søker opp SAAB STUNT team fra 80 tallet! noe lignende denne

volvo er driftzzzzbil assa!!! :D bare misunnelig du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta det me ro!!! faktiskt så ligger de breit ganske lenge derfor skriver jeg drifter vis du hadde sett helle filmen, få deg orntli bil før du hakker ned på volvo a!

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kunn skrensing jeg... og tro det eller ei et par tre understyringer også!

jeg har sett den filmen FØR og det har IIIIIIIIIIIINGENTING med drifting å gjøre

å holde EN sving lenge er heller ikke drifting.

Dette har ingenting i grunn med dissing av volvo å gjøre. men at folk må lære seg forsjell på Slædd og drift. Tynn dame og en feit dame

Tørt å vått.!

Jeg føler meg flau faktisk over at jeg til neste år skal joine de store gutta i norges første drifting serie. når folk forbinder alt med drifting. Hvor er da kvaliteten i dette?

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
Så kunn skrensing jeg... og tro det eller ei et par tre understyringer også!

jeg har sett den filmen FØR og det har IIIIIIIIIIIINGENTING med drifting å gjøre

å holde EN sving lenge er heller ikke drifting.

Dette har ingenting i grunn med dissing av volvo å gjøre. men at folk må lære seg forsjell på Slædd og drift. Tynn dame og en feit dame

Tørt å vått.!

Jeg føler meg flau faktisk over at jeg til neste år skal joine de store gutta i norges første drifting serie. når folk forbinder alt med drifting. Hvor er da kvaliteten i dette?

Skal du også? Jeg skal driftzzzaa med min fwd grevling forbi deg!! azzz.. drittøfft av du skal driftz det gjør jeg hver dag det er snø ute.. sett mye på FF filmene du også eller?

Poenget mitt: Drifting er en motorsport som benytter seg av kjøreteknikken ved samme navn. Denne teknikken går ut på at bilens bakhjul ikke har nok grep mot underlaget, slik at bilen sklir gjennom svingene, samtidig som sjåføren kontrollerer denne bevegelsen (Sladding).

Ferdig med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du også? Jeg skal driftzzzaa med min fwd grevling forbi deg!! azzz.. drittøfft av du skal driftz det gjør jeg hver dag det er snø ute.. sett mye på FF filmene du også eller?

Poenget mitt: Drifting er en motorsport som benytter seg av kjøreteknikken ved samme navn. Denne teknikken går ut på at bilens bakhjul ikke har nok grep mot underlaget, slik at bilen sklir gjennom svingene, samtidig som sjåføren kontrollerer denne bevegelsen (Sladding).

Ferdig med det. :)

først å fremst... har du ALDRI slædda forbi meg. det skal jeg love deg!

for det andre. JEG sett formye på tv? er jo DU som skrenser på snø hver dag din TAPER!

Jeg skal faktisk delta på konkuranse med Lisensiert Banebil bygd for denne grenen. så ikke lær meg noe som helst du fantomet!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider