Gå til innhold

volvo snow drift film

Ranger emnet

TurboTony

Anbefalte innlegg

Gjest ReVolvolution
først å fremst... har du ALDRI slædda forbi meg. det skal jeg love deg!

for det andre. JEG sett formye på tv? er jo DU som skrenser på snø hver dag din TAPER!

Jeg skal faktisk delta på konkuranse med Lisensiert Banebil bygd for denne grenen. så ikke lær meg noe som helst du fantomet!

Vel, taper kan du være selv. Leste dette i leksikon jeg, så jeg lærer deg ingenting, bare sier noe du burde vite fra før..

Ikke hver dag et dass-redskap kaller meg taper forresten :D :popcorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt annen sak, sugekoppen sugekopp har bilde av i avataren sin er strengt tatt en som brukes når man legger fliser, ergo ikke i dassen:)

Men ja, folk bruker ordet drifting så fort det er en liten sladd inne i bildet. Om det hadde vært riktig, så kunne jeg nesten kalt meg selv for den ubestridte driftekongen (til og med med en FWD). Enhver bilinteressert person ser fort forskjellen på drifting og sladding.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det andre. JEG sett formye på tv? er jo DU som skrenser på snø hver dag din TAPER!

Jeg husker ikke hvem som la ut utallige middelmådige filmer av sladding på snøen i fjor vinter, eller vinteren før der igjen jeg. :shake

Er vel like stor taper som han du da, eller?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke å argumentere med han der da, suttekoppen har alltid rett inne i hode sitt, er vell opp til en vær om man kaller det det ene eller det andre. Skjønner poenget ditt, at drifting er en kunst, en sammenhengene sideveis kjøring på bane. Men så fort det er snø inne i bilde så kaller vi det ikke drifting? Is bane kjøring da, er ikke det en form for drifting?

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider