henrix Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 jeg tenkte jeg skulle bygge om R5'n min til B18FT motor. men hørt det er en god del jobb! hva er det jeg spesiellt må forbrede meg på?:) så en film nå med en fyr med volvo motoren å der funka ikke instrumentene.. er dette tilfeldig eller er det sånn det blir? spør vel egentlig om hva det er med det som er så vanskelig:) håper på svar!:) mvh Kristian Henriksen Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 motoren er en grei sak å få i. kassa må du bruke fra volvon fordi kassa som sitter i gte er svakere selv om volvo norge sier de er like sterke. speedometeret vil du ikke få til å funke, men du klarer deg fint med bare turtelleren.. :-) husk også at om du får det godkjent er det billigere å forsikre en gtt enn en gte.. har dump tilsalgs te dæ om du e int. brukte den på min gte med b18ft i 1mnd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg