Mr Deej Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Noen som kan dem.. Veit at det er karbon tak, lettvekts bøttestoler og plastik bakvindu. Men det må være mer som gjør at den er 30sek raskere på ringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 tror undertellet er anderledes og motoren har noen hk ekstra Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 CSL: 360hk M3: 343hk CSL: 345mm bremser M3: 325mm bremser Så har CSL`en litt annen optikk, mye carbon deler, dører og tak f.eks. som du sa:) +++ Kan foresten bare se her: http://bmwccn.no/nor/kapittel1/m/mbilene_m3.htm Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Okai.. men hvordan er det med understell og hjulvinkler og sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Den har vertfall økt sporvidde fremme og andre fjører og dempere. Den har også en helt syk motorlyd ;) Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Csl er noe helt rått.. En av favorittene mine! Forskjellene er karbonfiber tak og støtfangere, bagasjeluke med spoiler,veldig lette bbs felger, 345mm bremser, lettere bakrute, glassfiber recaro stoler, karbondetaljer i interiøret, 4 sitteplasser, annet ratt, ingen stereo, andre kammer i motoren, lettvekts eksos, karbon innsugsboks, ivrigere software, annet grenrør, ivrigere software på smg-kassa, r-dekk originalt, elektronisk oljenivåsjekk, tractioncontrollen tillater mer, lettere hjuloppheng med andre hjulvinkler. Csl har samme foringer som en vanlig m3 og de har visst en tendens til å bli fort slitte. Hjulvinklene kan gjøres bedre visstnok og blir ofte endret. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.