Gå til innhold

Honda Civic v-tec selges

Ranger emnet

Mr.T

Anbefalte innlegg

Selger min 92' Civic sedan. Bilen har gått 189000km. Motoren er en 1,6 soch v-tec, med 125hk.

Modifiseringer:

-2,5" eksos

-Jamex 40mm senkesett

-Gule toppjusterbare Koni

-7,5x17"

-Nylakkert august 2003. Fargen er lilla perlemor, med et snev av rosa i seg.

Av slitedeler er mansjetter og bremseklosser skiftet. Dekkene er 1mnd gamle falken dekk (205/40/17)

Bilen går tålelig godt, med en vekt på 1080kg. Har hatt bilen i litt over et år, og har ikke hatt noen problemer med den.

Skal bort fortest mulig, grunnet dårlig økonomi og overgang til billigere bil.

Pris ant: 89.000/kan diskuteres

-Honda Civic V-tec

-Nissan Skyline R-32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Denne bilen er meget fin, og fargen er dødsrå. Bilen er i bra stand, all rust er tatt og bilen har fått ny lakk. Mr.T er forresten broren min, og rust/lakk-jobben er gjort av faren vår, så det er med andre ord gjort skikkelig :)

Bruttern er hjemme på ferie denne uken, og han kommer ikke ned til der han bor før over helgen, så bildene må nok vente til da.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Datamaskinen der han bor har kræsjet, så han får ikke lagt ut bilder. Han skal uansett sende bilen opp til meg, så skal jeg ta meg av salget. Vet ikke når dette skjer, men forhåpentligvis innen et par uker.

Originally posted by hercem

Noen bilder hadde vært bra... Jeg er interessert i få se fargen på bilen.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider