Gjest Jostein Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Håper inderlig noen her kan hjelpe meg med dette.. Saken er den at plutselig slo pc en seg av åden starter opp igjen men kommer ikke inn i windows..Kommer blå skjerm så står det stopp,visst dette er første gang du ser feimeldingen starter du på nytt(når jeg gjør det skjer det samme) visst ikke bør du kjør chkdsk /f .Jeg prøvde å starte maskinen med bare harddisk C da går det greit,men det er på f alt det vitkige LIGGER så vil gjerne at den skal funke!!!Kjører windows xp,bare så det er sagt..Håper noen vet hva som feiler,for utrolig kjipt om jeg mister alt som er på F: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Spør på #hardware.no @ efnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 offf....nei ekke flink på data så..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Virus? Prøv å start i sikkerhetsmodus.. funker det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by quack Virus? Prøv å start i sikkerhetsmodus.. funker det? nei...ikke så lenge disk f: er i :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Det høres ut som om f:'en din rett og slett er føkka. Prøv å sett f:-disken i en annen PC og se hva som skjer. Det er ganske uvanlig å få blåskjerm i XP, hos meg har det alltid vært hardware-feil når det har skjedd. Du kaaan jo prøve å koble om kablene i PCen, så du ikke får hardiskene på samme kabel. Plukk ut CD-rom/brenner-kabel feks og putt den i f:. Da unngår du muligens blåskjermen og kanskje du får kjørt checkdisk. Er på litt tynn is nå, lenge siden jeg har drevi med detta :) Du kjører ikke harddiskene i noe RAID-opplegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by quack Det høres ut som om f:'en din rett og slett er føkka. Prøv å sett f:-disken i en annen PC og se hva som skjer. Det er ganske uvanlig å få blåskjerm i XP, hos meg har det alltid vært hardware-feil når det har skjedd. Du kaaan jo prøve å koble om kablene i PCen, så du ikke får hardiskene på samme kabel. Plukk ut CD-rom/brenner-kabel feks og putt den i f:. Da unngår du muligens blåskjermen og kanskje du får kjørt checkdisk. Er på litt tynn is nå, lenge siden jeg har drevi med detta :) Du kjører ikke harddiskene i noe RAID-opplegg? Du er absolutt ikke på tynn is, du husker fremdeles godt. Virus kan forekomme, men antagelig ikke i dette tilfelle. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg