Gå til innhold

Valg av CD Spiller

Ranger emnet

RoBoX

Anbefalte innlegg

Holder på å handle inn endel anlegg til golfen nå og trenger en ny cd spiller til denne.. helst med mp3, men ikke ett krav.. trenger absolutt ikke intern forsterker..

trenger en spiller som gir rent og fint signal, minimum 3 5v+ linjeutganger, aux inngang, høy vibrasjonstoleranse og innebygd delefilter på linjeutgangene..

skal helst se ren og pen ut også, minst mulig diskolys... hehe

for å gi ett ca prisområde så har jeg kikket mest på Pioneer DEH-P88RS blant annet, men også 9800.

vil egentlig helst ha en pioneer spiller, men har du et annet forslag så kom gjerne med det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis ta meg kjøpte dinna. heilt grei, og ganske bra spillar..

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1562

Dinna har eg lyst på.. :) men prisen er litt sær i forholt til lønna mi.. :)

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1741

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den øverste spilleren der var ikke akkurat det jeg ser etter altså, syns den så litt "billig" ut for å si det slik.. vil ha en som har litt klasse over seg.. :P hehe

har sett veldig på p88rs spilleren og tror jeg kommer til å handle den..

er 9800 noe bedre enn denne eller er det mest utseende? eventuelt hva er bedre?

skal ikke ha med skjerm, er en grunn til at jeg skal ha aux for å si det sånn.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den øverste spilleren der var ikke akkurat det jeg ser etter altså, syns den så litt "billig" ut for å si det slik.. vil ha en som har litt klasse over seg.. :P hehe

har sett veldig på p88rs spilleren og tror jeg kommer til å handle den..

er 9800 noe bedre enn denne eller er det mest utseende? eventuelt hva er bedre?

skal ikke ha med skjerm, er en grunn til at jeg skal ha aux for å si det sånn.. ;)

Jeg anbefaler Pioneer p88rs på det sterkeste. Jeg har hatt min i over et halvt år nå og er strålende fornøyd. Den har et cleant utseende og. Noe jeg liker veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider