Kmo Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 go jul ja :) syns sotetede org. lykter er penest, men de som er nest øverst er jo ikke såååå fæle Er ikke så begeistra for angel eyes på Corrado.. Hvordan soter du org. lyktene? Har svart bil så har lett febrilsk etter lett sota blink & tåke da jeg synes de tar litt for mye oppmerksomhet der fremme.. Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 bare å åpne lykta og lakke, søk på vwvortex forumet..lagt ut en genial guide på det der :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 bare å åpne lykta og lakke, søk på vwvortex forumet..lagt ut en genial guide på det der :thumb vel og merke at du IKKE lakkerer reflektoren, kun det som er rundt som har litt ruglete plast ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 jau, selvsagt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 bare å åpne lykta og lakke, søk på vwvortex forumet..lagt ut en genial guide på det der :thumb Good shit! Må sjekkes ut:) Ingen som har noen org. baklykter å selge? Trenger desperat noen da bilen skal registreres igjen og de jeg har ikke går gjennom EU:knock: Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Good shit! Må sjekkes ut:) Ingen som har noen org. baklykter å selge? Trenger desperat noen da bilen skal registreres igjen og de jeg har ikke går gjennom EU:knock: Jeg har noen baklykter. Har ikke alle 4 delene da jeg bare tok vare på de som var helt fri for skade. Send PM om der er int. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Fikk ordna det, ellers takk:) Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are88 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Noen som har prøvd de angel eyes lyktene. Dersom de lysere mye bedre kan det vurderes. De orginale lyktene lyser jo ikke veldig bra. Siter - VW Corrado X VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Noen som har prøvd de angel eyes lyktene. Dersom de lysere mye bedre kan det vurderes. De orginale lyktene lyser jo ikke veldig bra. det er jo en måte å koble om lyktene slik at dem lyser bedre, gjør slik at dem får konstant 12v. Lyset blir ikke veldig mye bedre med angel eyes, men litt siden det er klart glass, linselys osv, men de lyser ikke maksimalt uten å koble om til konstant 12v. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg