Gå til innhold

Meninger om angel eyes

Ranger emnet


JuB

Anbefalte innlegg

go jul ja :) syns sotetede org. lykter er penest, men de som er nest øverst er jo ikke såååå fæle

 

Er ikke så begeistra for angel eyes på Corrado..

Hvordan soter du org. lyktene? Har svart bil så har lett febrilsk etter lett sota blink & tåke da jeg synes de tar litt for mye oppmerksomhet der fremme..

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å åpne lykta og lakke, søk på vwvortex forumet..lagt ut en genial guide på det der :thumb

 

Good shit! Må sjekkes ut:)

 

Ingen som har noen org. baklykter å selge? Trenger desperat noen da bilen skal registreres igjen og de jeg har ikke går gjennom EU:knock:

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good shit! Må sjekkes ut:)

 

Ingen som har noen org. baklykter å selge? Trenger desperat noen da bilen skal registreres igjen og de jeg har ikke går gjennom EU:knock:

 

Jeg har noen baklykter. Har ikke alle 4 delene da jeg bare tok vare på de som var helt fri for skade. Send PM om der er int.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd de angel eyes lyktene. Dersom de lysere mye bedre kan det vurderes. De orginale lyktene lyser jo ikke veldig bra.

 

det er jo en måte å koble om lyktene slik at dem lyser bedre, gjør slik at dem får konstant 12v. Lyset blir ikke veldig mye bedre med angel eyes, men litt siden det er klart glass, linselys osv, men de lyser ikke maksimalt uten å koble om til konstant 12v.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår