kevve Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Hei Legger inn en av mine først modder, så ikke kjeft sååå mye da :) Jeg har gått for en clean fin stil, bare rolig modding :) Skal ikke kjefte skal bare gi deg litt kritikk;) Litt voldsom badlook, lykta forsvant lissom helt. (Er den nye moten å bare ha badlook på ene sia?) Grillen så ut som den står på utsiden og ikke innsiden av fangeren, "Slurving" med klipping i hjulbuer, det er noe du klarer på første forsøk hvis du anstrenger deg. Lønner seg å sote ruta på passasjersiden også;), men sotingen blei bra =D Luftinntaket på siden var litt galt synes jeg. Og senking må ikke være sånn mye at du ikke får svinga når du kjører, da må det isåfall være luftfjæring. Dette er ikke for å klage men for å sende deg på rett kurs! Prøv å rette på ting utifra det;) da kan det bli ganske bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Memph Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Takker for "kritikk" Ja den er vel begrunnet, og jeg skal gjøre det nøyere ved neste mod, men jeg har ikke hatt så god tid til det ennå, masse å lære ang photoshop :) mvh M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Her er min wip, ganske enkel og clean! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Her er min wip, ganske enkel og clean! S 02E? :klovn: Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 S 02E? :klovn: Ja, det er den nye storebroren til 350Z:pimp Skiltet skal fjernes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Nå er min ferdig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Nå er min ferdig:D GROM steef! simpelten grom!;) nydelig synes nå jeg! likte det du hadde gjort med den to-farga lakken!:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Har bare brukt photoshop i noen dager nå, men føler jeg får det til greit nok.... Større frontfanger, skjørter, og bakfanger, nye felger, mindre speiler, badlook, ikke dørhåndtak, ikke antenne, hvite kaklys, tona vinduer, senk, lysene er på... Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Mitt bidrag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg