henrix Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 hei! jeg skal sveise nytt eksosanlegg på bilen min snart (Renault 5 GTE) jeg synes det kanskje blir litt stort med 4" men er ikke sikker.. anyways, jeg leker med tanken å putte på en potte fra en motorsykkel (bare bakre del) noen som vet åssen lyden blir på biler med MC eksospotte eller har noen filmer liggendes? dette er bare et forslag! fortell hva dere tror om det og om det er stilig..:) Kristian Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Boss Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 hei! jeg skal sveise nytt eksosanlegg på bilen min snart (Renault 5 GTE) jeg synes det kanskje blir litt stort med 4" men er ikke sikker.. anyways, jeg leker med tanken å putte på en potte fra en motorsykkel (bare bakre del) noen som vet åssen lyden blir på biler med MC eksospotte eller har noen filmer liggendes? dette er bare et forslag! fortell hva dere tror om det og om det er stilig..:) Kristian Hviss du digge lyden fra Tempo Panther og Corvette, for guds skyld sveis ivei :pimp Anbefale dæ forøvri å titte litt innom denn hær tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=87683 Siter Volvo BM 430- 76 mod Volvo 242 Deluxe 78 mod Zetor 92 L 84 mod Fordson Major 66 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 hehe:P okey;) så det blir ingen vass lyd?:) blir mere bråk egentlig?:P da går jeg heller for 4" med dyp gatebil lyd!:P haha Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hvass motor,hvass lyd. En 1-liters Punto låter ikke som et jagerfly selv om den har lyddemper fra R1.. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 hehe det skjønner jeg:) har en 1.7 l;) trimma.. forhåpentligvis snart turbo;) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Du mener vel ikke at du skal sveise hele eksosanlegget i 4"? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Har en kompis med en civic 1.4 som har ei potte fra en suzuki GSX 1200R ellernoe.. 2" fra motor og bak til den potta. Er ganske grei lyd i den. Høres ut som en ganske hissig sak.. :p Er jo selvklart lov å prøve.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 En som gikk i klassen min for noen år siden hadde også motorsykkelpotte på kadetten sin! 1.6 tror jeg det var, med en Yamaha R-1 potte på tror jeg! Funker bra det, og det ble en fin liten hissig lyd i den! :) Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Max Senk kjører/kjørte med MC potte på Poloen sin. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 mcbanan: Nei:) jeg skal ha 2.5" hele veien og 4" bakpotte:) (mulig det blir 3" fra turbo hvis den kommer:)) jeg synes det høres ganske morsomt ut egentlig:) Renault 5 er jo en LIIIITEN bil:) og med de rette modsa kunne det sett ganske bra ut:) men vi får se:) tanken er jo ganske morsom!:D Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 har sett en primera med carbon/carbonlook mc lyddemper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg