Gå til innhold

MC potte på bil

Ranger emnet

henrix

Anbefalte innlegg

hei! jeg skal sveise nytt eksosanlegg på bilen min snart (Renault 5 GTE) jeg synes det kanskje blir litt stort med 4" men er ikke sikker.. anyways, jeg leker med tanken å putte på en potte fra en motorsykkel (bare bakre del) noen som vet åssen lyden blir på biler med MC eksospotte eller har noen filmer liggendes? dette er bare et forslag! fortell hva dere tror om det og om det er stilig..:)

Kristian

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg skal sveise nytt eksosanlegg på bilen min snart (Renault 5 GTE) jeg synes det kanskje blir litt stort med 4" men er ikke sikker.. anyways, jeg leker med tanken å putte på en potte fra en motorsykkel (bare bakre del) noen som vet åssen lyden blir på biler med MC eksospotte eller har noen filmer liggendes? dette er bare et forslag! fortell hva dere tror om det og om det er stilig..:)

Kristian

Hviss du digge lyden fra Tempo Panther og Corvette, for guds skyld sveis ivei :pimp

Anbefale dæ forøvri å titte litt innom denn hær tråden:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=87683

Volvo BM 430- 76 mod

Volvo 242 Deluxe 78 mod

Zetor 92 L 84 mod

Fordson Major 66 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis med en civic 1.4 som har ei potte fra en suzuki GSX 1200R ellernoe.. 2" fra motor og bak til den potta. Er ganske grei lyd i den. Høres ut som en ganske hissig sak.. :p

Er jo selvklart lov å prøve.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som gikk i klassen min for noen år siden hadde også motorsykkelpotte på kadetten sin! 1.6 tror jeg det var, med en Yamaha R-1 potte på tror jeg!

Funker bra det, og det ble en fin liten hissig lyd i den! :)

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mcbanan: Nei:) jeg skal ha 2.5" hele veien og 4" bakpotte:) (mulig det blir 3" fra turbo hvis den kommer:))

jeg synes det høres ganske morsomt ut egentlig:) Renault 5 er jo en LIIIITEN bil:) og med de rette modsa kunne det sett ganske bra ut:) men vi får se:) tanken er jo ganske morsom!:D

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider