primal Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 hei en kamerat av meg ringte meg for enukes tid siden og spurte om jg ville kjøpe kevlar matter til og støpe i bilen med.. men har ett spm ang de.. sist jg fikk dørsidene mine støpt skulle jg ta finpussen men ble ganske mye sparkling.. da lyder spm.. åssen skal jg få det den forme som det skal ha 100% uten sparkel.. for kan jo ikke lakkere om det blir kevlar i bilen for jg har enda ikke sett en bil med dette:dj Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Da skal du lage en plugg, støpe en form rundt denne, før du tilslutt støper den ferdige dørsiden inni denne igjen. :) Hvis du lurer på hva en plugg osv er, tar du en titt i "how-to" forumet her. Rolla(?) sin "støpe sideskjørt" how-to forklarer dette greit. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Da skal du lage en plugg, støpe en form rundt denne, før du tilslutt støper den ferdige dørsiden inni denne igjen. :) Hvis du lurer på hva en plugg osv er, tar du en titt i "how-to" forumet her. Rolla(?) sin "støpe sideskjørt" how-to forklarer dette greit. :thumb takk for svar men ville hels uten plugg for det blir ganske mye støping om jg skal lage dobelt opp av alt.. Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hei! Hvorfor bruke aremidfiber....? Det er jo et heeeelvete å bearbeide.. Nesten umulig å sage/kappe i uten ordentlig utstyr. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg