Hassa Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Var på Østfold hallen igår, og der stod det en Svart VW Touareg med en eller annen frontfanger..Så ut som det var blå led pærer i parklysene hvis det hjelper noe mer.. Så kraftig ut der den stod..Noen som har noe info? Gikk kjapt forbi den så glemte å se noe mer detaljert på den, fikk heller ikke sett rompa på den :knock: Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1273328#bilder Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Nais!! Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Jeg så en i Drammen i går faktisk! Ved rundtom for lokalkjente. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Denne?http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1273328#bilder Hah, den har jeg sett mange ganger. Er naboen til bror min som eier den, flott bil! Etter det jeg hørte, så var det ikke mange av akkurat den typen i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwaudi Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Han som eier den driver Ts-Racing avdeling i Fredrikstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Denne?http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1273328#bilder Den var sinnsykt pen! Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Rart igrunn at han selger den allerede da den vel ble handlet inn i starten av 2006. Han trenger vel pengene til ny girkasse til R4R'en:) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Feit bil, tjener vel nok ved å drive TS-R sikkert :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Feit bil, tjener vel nok ved å drive TS-R sikkert :rolleyes: Har i hvert fall bygd et splitter nytt hus på Hvaler, så det ligger nok litt penger i firmaet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Ikke Touaregen til Ts jeg mener nei, den er det ikke noe spesielt med.. den så jeg sist istad. Ser at flere av de som jobber på ts, kjører rundt i biler med en eller annen snekker firma logo.(Snekker guttane eller noe) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Tømrergutta Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Har i hvert fall bygd et splitter nytt hus på Hvaler, så det ligger nok litt penger i firmaet... Tror nok Freddy hadde klart seg "greit" nok økonomisk uten ts-racing. Han er jo en gammel sjømann:) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg