Gå til innhold

baksete, eller full satsing?

Ranger emnet


hfracing

Baksete eller ikke , rallystil for alle penga?  

25 stemmer

  1. 1. Baksete eller ikke , rallystil for alle penga?

    • Hive ut dritten og kjøre stilen helt ut?
      15
    • la setene være der, manmå jo ha plass til duster som skal sitte på?
      10


Anbefalte innlegg

hehe, den er ikke håpløs i utgangspunkte(raskere enn mye av VAG folket sine biler... har jo pusla og bygget om bremser og oppheng osv slik at den skal funke bra på bane/vei

Motor skal bygges i vinter..

derfor er jeg helt enig i at det ikke skal se helt race ut før resten henger med. jeg har da uansett mindre plast hengende på bilen min enn omtrent noen andre vag folk da :)

 

Har bestemt meg, jeg vil beholde bakseter osv for nå..

Skulle det bli en ånn utvikling at jeg føler at jeg vil ha bur osv (etter ny motor) så river jeg dritten(bakseter) ut.

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

ja sånn som jettan i tf&tf.. det er jo faktisk litt kult da..

 

Jepp! Det er iallefall to monsterbygg av no`n biler på gang her med to seter foran og to bak av samme sort! :) Det er nok noe som kommer til å bli mere av!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

MoMo Street Racer ! det er grom stoler ! de kan vippes fremm !

 

Jepp det er det de er knall og sitta i og gir masse støtte sideveis.

 

Har akkurat montert i et sett sånna jeg serru :D

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår