Celica rules! Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hva er forskjellen på dette?? Skal koble to elementer på min 1000w forsterker og den er stabil i 4ohm og 8ohm.. lurer også på hva som vil spilles best av 4ohm og 8ohm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 det er motstanden i elementetene dine jo høyere motstand jo høyere dempings faktor jo lavere motstand jo høyere effekt gir forsterker samme effekt uansett så er det ingen forskjell.. JL Audio Slash serien til bil fungerer slik. siden du nevner 4 og 8 er vel kanskje dette til hjemmebruk.. her er jeg rimlig blank men ville tro det er samme greia Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Det er en bilforsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 da håper jeg du ble litt mer informert Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 hvilken forsterker har du? og hvilken sub skal du koble på? 4 ohm vil spille høyest, men 8 ohm kan spille penere. men Alt kommer an på her, så trenger mere opplysninger før vi kan hjelpe deg. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg