CorradoBoy Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Har jaggu vært noen borte på Corrado`n og klådd, fått av ene senterkoppen, så fant den på bakken, mens en av dem andre var ripet opp. Heldigvis kun senterkoppen, men fy faen så irriterende! Og noen som har tatt krommede ventilhettene.. hvor lowlife går det an å bli? :mad: Finner jeg hvem det er så blir det faen :ratatatat og :aug: ! Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 en smule plagsomt det der,det er så mye slikt for tiden at jegpuke puke puke puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Kondidater til meg, zippoen og bensinkanna :p Neida.. Men sånt er ikke bra :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Tatt VENTILHETTENE? Er det mulig? :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 FAENMA teitere en de som var inni bilen min det. Eneste de skada var gummilista for å få ut den ene sidaruta. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 også det å stjele ventilhetter. Det er lavt i mine øyner. :P Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Rart at de ikke stjal hjula isteden. :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Rart at de ikke stjal hjula isteden. :confused: Dem prøvde :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Mine ventilhetter ble også stjålet nylig, sånn blå stygge du får på Bil X-tra:rolleyes: Finner jeg ut hvem det var skal jeg gi dem juling bare for og statuere et eksempel:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Hm. Så er ikke bare jeg som har problem med bøffa ventilhette da? Gud. Hvorfor går det aldrig ann å ta noen på fersken? Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg