Gå til innhold

Maja`s bildetråd (Update Fra Drift Battle)

Ranger emnet

Maja#

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Automatisk ISO pleier jo ikke å bli dårlig det da. Greie bilder her, føler at det blir litt straight-on på vinklingen. Men nå får jo jeg mye kritikk på valg av vinkler da, ikke bare her på bilforumet.net. Håper du fortsetter og legge ut bilder, blir spennende og se nye fotografer her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som moore sier, automatisk ISO pleier å bli greit, syns jeg hvertfall :) Synd du har brukt blitzen rett på bilen, da forsvinner liksom "gløden" av lakken, men det er min smak. Og syns lyset på messa var over forventningen fra andre messer ;) Men det er også min egen mening da :P

Gleder meg til å se fler bilder :D Sleng ut ! :D Morro med flere fotografer her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automatisk ISO pleier jo ikke å bli dårlig det da. Greie bilder her, føler at det blir litt straight-on på vinklingen. Men nå får jo jeg mye kritikk på valg av vinkler da, ikke bare her på bilforumet.net. Håper du fortsetter og legge ut bilder, blir spennende og se nye fotografer her :)

Ja, men lyset var så flatt og optisk, så mange av bildene ble undereksponert, derfor måtte jeg bruke blitz, noe som jeg er lite fan av!

Jeg også elsker å prøve nye vinkler, men som sagt så var det så mange av bildene som ble dårlige, så det kommer mer senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som moore sier, automatisk ISO pleier å bli greit, syns jeg hvertfall :) Synd du har brukt blitzen rett på bilen, da forsvinner liksom "gløden" av lakken, men det er min smak. Og syns lyset på messa var over forventningen fra andre messer ;) Men det er også min egen mening da :P

Gleder meg til å se fler bilder :D Sleng ut ! :D Morro med flere fotografer her!

Hei Hege

Forklarte det med ISOn ovenfor. Ja, jeg hater egentlig å bruke blitz så ble ikke så fornøyd med det nei. Jeg syns lyset var utrolig dårlig jeg! Men jeg tar egentlig Konsept og Portrett bilder så er så vant til studiolys, Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, kan man si:P Ja, det er kanskje ikke så mange jenter som tar bilder her nei...Martin sa du brukte et Nikon D70, stemmer det? Hvordan objektiv bruker du?

Det er ikke det nei:D he he he! Bruker et Nikon D70 ja, men ønsker meg D200 nu da... eller et D80.. :D Jeg bruker 18-70, 28-300 og 50mm. Skal snart kjøpe meg 10-20mm ;) ! Hva slags kamera bruker du? Og objektiver ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, kan man si:P Ja, det er kanskje ikke så mange jenter som tar bilder her nei...Martin sa du brukte et Nikon D70, stemmer det? Hvordan objektiv bruker du?

Det er ikke det nei:D he he he! Bruker et Nikon D70 ja, men ønsker meg D200 nu da... eller et D80.. :D Jeg bruker 18-70, 28-300 og 50mm. Skal snart kjøpe meg 10-20mm ;) ! Hva slags kamera bruker du? Og objektiver ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plis si du bruker Canon da Maja#! :) Hehe. Forresten 10-20 fra Sigma du skal kjøpe deg Hege? 12-24 fra Nikon skal være veldig bra og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker et Olympus E-330 jeg, 14-45, men håper på et kjøp av et 50-200 eller 90-250, og et 50 snart.. Men det er så dyrt og går hardt utover bilkontoen min! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plis si du bruker Canon da Maja#! :) Hehe. Forresten 10-20 fra Sigma du skal kjøpe deg Hege? 12-24 fra Nikon skal være veldig bra og :)

Må nok skuffe deg der Moore, jeg bruker Olympus jeg, hehe.. Kan jeg gjette at du bruker Canon da? Var forresten inne på hjemmesiden din, og skrev til deg også faktisk! Fantastiske bilder! <3 Check ut noen av bildene mine, og se hva du syns?http://www.lothriell.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider