Gå til innhold

Maja`s bildetråd (Update Fra Drift Battle)

Ranger emnet

Maja#

Anbefalte innlegg

• 5 weeks later...
  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet ikke hva andre har sagt, men bildene på første siden trenger kansje først å fremst litt kreativitet i vinkling og utsnitt kansje?

ser ut til å fått til noen mere spenende bilder på siste side hær :) Liker spesielt det siste med vingen og inntaket dær! kunne like gjærne vært i salgsbrosjyren :)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten:

Jeg har en del bilder jeg har på copyright på når jeg sender de for forsøk på salg, men da bruker jeg kun vanlig skrift.

Oppskrifta for å få på slik copyright du har? ser liksom litt mere delikat ut på kvalitetsbilder.

Ja,jeg syns også det ser mer "delikat" ut med slik skrift. Og slik skrift kalles "vannmerke". Jeg lager det personlig i photoshop, men vet ikke om du er vant med det programmet? Litt vanskelig å forklare hvordan man gjør det over nett, men hvis du vil kan jeg godt lage et til deg og sende over som du kan bruke på bildene dine? Bare si hva det skal stå:) Hvis du gjerne vil ha forklaring så skal jeg sende deg en mail med oppskriften ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg syns også det ser mer "delikat" ut med slik skrift. Og slik skrift kalles "vannmerke". Jeg lager det personlig i photoshop, men vet ikke om du er vant med det programmet? Litt vanskelig å forklare hvordan man gjør det over nett, men hvis du vil kan jeg godt lage et til deg og sende over som du kan bruke på bildene dine? Bare si hva det skal stå:) Hvis du gjerne vil ha forklaring så skal jeg sende deg en mail med oppskriften ;)

Er det "C Navnet Ditt" vannmerket det snakkes om ? Det gjøres i såfall ved å skrive inn navnet sitt over bildet, tilpasse størrelse og så senke prosenten av synligheten på skriften. Legg å lage i photoshop o.l programmer.

Fine de siste bildene fra GOI

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige bilder fra Sigdal, Maja! Det siste satt som en kald snøball midt i ansiktet! Du har kommet deg veldig på dette med bilbilder, du får bli med på fototreff neste gang ;)

-

Devil

Åå! Tusen takk Espen! Det var hyggelig å høre!<3Kult at likte bildene!Og det kommer fler;) Og klart jeg skal bli med neste gang!! ;)<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det "C Navnet Ditt" vannmerket det snakkes om ? Det gjøres i såfall ved å skrive inn navnet sitt over bildet, tilpasse størrelse og så senke prosenten av synligheten på skriften. Legg å lage i photoshop o.l programmer.

Fine de siste bildene fra GOI

Ja, du har rett! Bare at jeg gjør det på en litt mer komplisert måte:P Hehe, Men som sagt Tjekk! Gjør det på Kvernas måte! Det er enkelt!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider