Gå til innhold

Maja`s bildetråd (Update Fra Drift Battle)

Ranger emnet

Maja#

Anbefalte innlegg

Plis si du bruker Canon da Maja#! :) Hehe. Forresten 10-20 fra Sigma du skal kjøpe deg Hege? 12-24 fra Nikon skal være veldig bra og :)

Det er 10-20 mm fra Sigma jeg har tenkt å kjøpe ja :) Hadde kjøpt Nikon hadde det ikke vært for den stive prisen:) Får sigma sitt for 3000, istede for 7200 for Nikon sitt. Og jeg er hobbyfotograf, så det holder nok i masse for meg ;)

eneste vi mangler nå er bilde av hauke og maja :D skål!

Tror vi er på et bil-forum jeg men.. hvertfall sist jeg sjekket :P

Maja : Så på bildene dine, må si du er utrolig flink ! Digget mange av bildene dine. Stå på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er 10-20 mm fra Sigma jeg har tenkt å kjøpe ja :) Hadde kjøpt Nikon hadde det ikke vært for den stive prisen:) Får sigma sitt for 3000, istede for 7200 for Nikon sitt. Og jeg er hobbyfotograf, så det holder nok i masse for meg ;)

Tror vi er på et bil-forum jeg men.. hvertfall sist jeg sjekket :P

3000?Det er jo supert!Da hadde jeg tatt det med en gang! Hehe. Det 50-200 jeg har tenkt på koster rundt 8000, så med den fattige studentlønna mi, så svir det litt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000?Det er jo supert!Da hadde jeg tatt det med en gang! Hehe. Det 50-200 jeg har tenkt på koster rundt 8000, så med den fattige studentlønna mi, så svir det litt! :P

Skal kjøpe det med èn gang lønna mi kommer i januar :D Gleder meg villt! Må være klar for alle nye biltreff som er rundt hjørnet nu ;) Har lyst på et fra nikon med bildestabilistator.. men heh, 17 000 spenn.. det er noe jeg ikke har akkurat nå ! Studenter tjener ikke fett liksom :P Er det bildestabilistator på det du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe det med èn gang lønna mi kommer i januar :D Gleder meg villt! Må være klar for alle nye biltreff som er rundt hjørnet nu ;) Har lyst på et fra nikon med bildestabilistator.. men heh, 17 000 spenn.. det er noe jeg ikke har akkurat nå ! Studenter tjener ikke fett liksom :P Er det bildestabilistator på det du tenker på?

Ja,det er nettopp det! Nei, tror ikke det:P Skulle gjerne hatt det men! Det er det som er så kjipt, fotografering er kanskje den dyretse hobby`n noensinne,og som ung student er ikke det så heldig. Men det går faktisk ann, en veninne av meg tar de mest fantastiske macrobilder,kun med vanlig digital kamera.. Så det er mulig,hehe.. Men banefoto går dårlig uten spr, så man får vel unne seg et objektiv da! Hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er nettopp det! Nei, tror ikke det:P Skulle gjerne hatt det men! Det er det som er så kjipt, fotografering er kanskje den dyretse hobby`n noensinne,og som ung student er ikke det så heldig. Men det går faktisk ann, en veninne av meg tar de mest fantastiske macrobilder,kun med vanlig digital kamera.. Så det er mulig,hehe.. Men banefoto går dårlig uten spr, så man får vel unne seg et objektiv da! Hehe:D

Unn deg et objektiv ;) verdt det ! Skal jeg love deg :D Nei, jeg får bare spare opp til et med bildestabilistator! Pengene må brukes på noe uansett :P Og da kan det like så godt gå te foto og bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fotografering er kanskje den dyretse hobby`n noensinne,og som ung student er ikke det så heldig.

Kommer dem og sier på ett bilforum. Den er god. Hvis du kjøper det som står på ønskelisten til bilen min skal jeg kjøpe det som står på ønskelisten til camen din. Da er jeg spent på hvem som har dyrest hobby:bump

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurum er bilfoto-navlen:yodude: Du får skaffe deg 70-200 med IS, som vi snakka om, maja, så blir det bra ;)

-

Devil

Yah! Hurum Rock! Hihi;P Tror du jeg har lyst på det objektivet eller Espen! Sinnsykt! Men jeg får se.. Du husker de linkene jeg sendte til deg med objektiv jeg kanskje skulle kjøpe? Hvem syns du jeg burde kjøpe? Er så usikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider