Gå til innhold

Maja`s bildetråd (Update Fra Drift Battle)

Ranger emnet

Maja#

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal kjøpe det med èn gang lønna mi kommer i januar :D Gleder meg villt

Haha dere jenter er så smarte bruker opp all lønna med en gang den kommer inn på konton:P Prøver å lære Ingrid å fordele penge sine utover mnd:P 1 mnd betsår av mere en bare lønningsdagen. Er 29 dager til:D HEHE sorry OT, måtte bare!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh???

Det er jo bilder av biler!

Jeg hadde forventet noe annet når jeg så topic på tråden "Maja`s amateur photographs"

:D

Ja, vi trenger flere jenter som tar amatør bilder!!

You go girl!

Hahaha, akkurat hva jeg hadde tenkt å skrive :D

Noen ansvarlige bør få fingeren ut og gi både Haukhe og Maja# tilgang på både rabatter på utstyr og pressepass! Vi må jo ta godt vare på de få jentene vi har :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, akkurat hva jeg hadde tenkt å skrive :D

Noen ansvarlige bør få fingeren ut og gi både Haukhe og Maja# tilgang på både rabatter på utstyr og pressepass! Vi må jo ta godt vare på de få jentene vi har :cheers:

Ja! Det syns virkelig jeg også! Hehe ;P

Så Espen?Hvordan går det med pressepassene? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Ingrid, "Mordacious Gaze" var bare helt rått, blei sittende og se på øyene! Tasting love var litt forstyrende, flink med å uttryke tankene dine!

V

Tusen Takk for det Vegard! Tasting Love er et veldig spesielt bilde, som jeg har fått mye forskjellig respons på. Enten så digger man det, eller så syns man det er dritdårlig! Hehe.. Jeg syns Makeup og Consept-bilder er utrolig morsomt, så driver å eksprimenterer med det for tiden:)

Også takk for det med tankene! Det er jo en fotografs drøm å høre! Det er jo mye av poenget med fotografering. Å kunne videreføre tanker med bilder, syns jeg er helt fantastisk!

Mordacious Gaze jobbet jeg lenge med, men er fortsatt ikke helt fornøyd med det, så kommer til å jobbe mer med det senere. Veldig hyggelig at du likte det så godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider