Bowtietwister Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Siden tråden om om US vs Japs ble banned og en eminent oppigler "snublefot" eller hva det nå var han het ikke har vært her på en stund er det på tide med en ny diskusjons tråd. Hva er det beste av motor med forgasser og gammeldags Roots-style kompressor og turbo motor med innsprut da fortrinnsvis på v8? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 tja hi-theck boy hehe, er vel gode gammle som er råest utsende da. Men når prestanda skal måles så kommer vel turbo å sprut mange heste hoder foran. Men det kan vi diskutere over noen glass maltøl i jula,har 70l i brygger kjellern.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Tull!Hadde det ikkevært for at amerikanere er så forbasket konservative hadde de allerede innsett at roots style blower`n som er noe av det mest inneffektive og blytunge power-adder`n som finnes egentlig burde vært innelås på teknisk museum for godt!!! Attpåtil plassere forgasser oppå!!!!! Makan!!!!!! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Jaja men det e nå tøffast da. BIG BLOWERS:) Men gar sikkert syntes at hi-thecen har hvert mer intresant vist man har kunnet mer om det :( hehe bra du kain det så kain æ hyr inn dæ når æ spore av med holly`n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 hehe Alfred Nobel laga hvist det beste "justeringsverktøyet" for forgasser ! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hadde det ikke vært for at amerikanere er så forbasket konservative hadde de allerede innsett at roots style blower`n som er noe av det mest inneffektive og blytunge power-adder`n som finnes egentlig burde vært innelås på teknisk museum for godt!!! 100% enig! Og av denne grunn synes jeg heller ikke "presse opp av panseret"-look er noe kult... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Det er tåpelig med alle fjortissene som bare digger "pshh" lyden som alle gatebiler "må" ha for tiden. "Jeg ønsker meg Skyline med dømpventiiilll.. driiitrått!!"... :roll: Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Det er tåpelig med alle fjortissene som bare digger "pshh" lyden som alle gatebiler "må" ha for tiden. "Jeg ønsker meg Skyline med dømpventiiilll.. driiitrått!!"... :roll: Er vel mere tåpelig å ha den innstillinga dær! smaken er som baken! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Takke meg til turbo-bil med lavt støynivå (også på dumpen...liker ikke forkjøla biler ;) )...og masse krutt. JMO. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 her glimrer kompressorgutta med sitt fravær gitt! må jo ha kommmet seg etter all hoderystinga nå!!! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 For å si det slik da, har enda ikke sett en ekte fueler med noe annet en roots blower, tilfeldighet? NEPPE, og tjekk: legg ned imprezan å få fyr i camaron din igjen da gutten :D Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 og Bowtietwister: Siden du driver å skåler rundt disse tider på en annen tråd her, er det da imorgen liitt krass kritikk av den gamle roots`n after all eller? :D Hehehe Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 For å si det slik da, har enda ikke sett en ekte fueler med noe annet en roots blower, tilfeldighet? NEPPE, :D Hvis det hadde vært lov med noe annet innenfor reglementet så ville du nok det.. ;) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Hvis det hadde vært lov med noe annet innenfor reglementet så ville du nok det.. ;) Nånei! JEG ville ikke det, kanskje noen annen men, vet ikke hvor sannsynelig det er at en fueler vil gå fortere med et annet oppsett jeg? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 dvs, jeg ville ikke ha brukt noe annet enn roots DERSOM jeg kjørte en fueler Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.