Frogg_Frost Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 er lenge siden jeg har modda nå... modder litt på en slk egenlig for og prøve på og bredde felgen, så kom det litt mere etter vert... ble egentlig ganske fornøyd med bekdekket. ikke se på skiltet da. hehe bare skrev inn no der. skal skifte bakgrund til en natt bakgrund. hvis jeg finner en bra en... noen tips/coments? Org: Mod: Mods: bak felg/dekk skjørt dørhåntak lakk sota vinduer på ei side :P emblemfri grill tatt bort spredere sota lykter jalla angel ayes... og jalla skilt;) det som skal gjøres: skifte bakgrund fikse litt mindre jalla skilt kansje gjøre noe med fangeren så noe som dere kommer med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Lakken så litt rar ut. Synes du bør gjøre noe med den. Men likte alt det andre. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 ja... enig med deg i det... skal fikse litt på den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 hehe... her er det en bra farge på den:P den ble så jalla når jeg la sammen alle layerene... hakkete og jævl#"@¤%ig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Den fargen så bedre ut en den første! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Ble penere farge ja =) Stilig bakdekk likte det =) Hvordan bredder du dekkene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Ble penere farge ja =) Stilig bakdekk likte det =) Hvordan bredder du dekkene ? jeg bare klipper ut den kanten som er der og limer inn innover, og flytter senter av felgen videre innover. enkelt... hehe.så bruker du smudge tool til og dra det litt utover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Synes du skulle ha hatt vanlig farge på lyktene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg