volvoRsport Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Ser de så mye bedre ut fordi kanten er litt ulik? Er jo ikke store forskjellen... Ser lett hva som er ekte Polaris og hva som er Eiker E1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Ser de så mye bedre ut fordi kanten er litt ulik? Er jo ikke store forskjellen... Nei, helt enig med deg Edit: Kjedelige felger begge typene Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Ser lett hva som er ekte Polaris og hva som er Eiker E1. Hvilken forskjell er det som er så himla lett å se da? Vet at kanten er ulik, men det er søren ikke mye! Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 får mye kult for den prisen der!! da hadde jeg heller kjøpt T5R vis det var volvo jeg skulle ha kjøpt for så mye penger.. har sett så mange har kjøpt opp-pussa biler som det ligger gammal rust å gnager seg fram igjen med tiden.. detsverre... Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Forskjellen på Polaris og Eiker er at kanten på Polaris har en sånn liten brett som er standard på stålfelger, sånn til å henge avbalanseringslodd på utsiden av felgen på. Eiker har en bein kant helt ut.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Forskjellen på Polaris og Eiker er at kanten på Polaris har en sånn liten brett som er standard på stålfelger, sånn til å henge avbalanseringslodd på utsiden av felgen på. Eiker har en bein kant helt ut.. Var jo det jeg sa. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Eiker felgene er jo finere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Var jo det jeg sa. Når sa du det? Virket som om du ikke visste 100% hva som var forskjellen, men får håpe det var til nytte for noen andre da Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 annen utforming på eikene også.Polaris er uten tvil penere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Ser de så mye bedre ut fordi kanten er litt ulik? Er jo ikke store forskjellen... Se hva jeg skrev MortenK... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 for 150 000 så kunne han jo kosta på seg en alucooler og hvertfall litt grommere slangeklemmer da... ÅÅH...Det det minst gjennomtenkte utsagnet jeg har lest i hele 2007... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jaså? Hvorfor det? I mine øyne, skulle den vært mye grommere for 150 000. Enkelte tror at bilene sine er verdt sin egen vekt i gull. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Prøv å bygg lignende å se hva det koster,så skjønner du. Hvorfor skal han innvestere i "grommere" slangeklemmer når de han har,gjør jobben sin?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Altså, det er ingen myte, eller noe å stikke under teppet, at bil er en pengesluker, og det man koster på en bil, får man sjeldent igjen. Og uansett om han har kosta på bilen sin 200 000, så får han ikke igjen det. Klart, klemmene gjør jobben sin. Men ikke cooleren f.eks. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Det er noe helt annet om han får igjen pengene sine når han selger bilen,der er vi helt enige. Om intercooleren fungerer optimalt i forholdt til motoren er noe bare eieren av bilen vet,siden han enda ikke lagt ut noen bilder av dynopapirer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.