Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 ic'en holder vel ikke til mye hester, revner også på 1 bar. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Revner da ikke på 1 bar, men er ikke særlig brukbar til høye effekter skal jeg være enig med deg i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Sevrin på forumet her, revnet sin på ca 1 bar. Har og hørt om flere. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hm,kan være tilfeldig.Kollega av meg har kjørt på 230et med litt småtrim og 1 bar i trykk..kjørt slik i 2 år. Stort sett andre venner av meg som kjører Turbo justerer også opp med litt småtrim..holder fint enda. Men jeg skal ikke nekte for at det helt sikkert er noen som har sprengt en kjøler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Det er kanskje noen som holder, andre som revner. Men det er ikke noe i nærheten av en optimal kjøler, og hvertfall ikke i forhold til det han påstår at er innholdet i motoren. Men ja, det var min mening iallefall. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Bilen er grei nok, men jeg hadde ikke punga 150.000. Strøken var den, det skal han ha :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg