Gå til innhold

Bilen min, 86 - Bmw 320i GTS :)

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er 9*16 Borbet A felgene til Golfen fremfor. Med 215/40/16.

De passet på bilen bak, men tok i fjærbenet fremme. Hadde de bare på for å sjekke om det gikkå kjøpe 9*16 felger med VW innpress.... Det gikk ikke. Men har fått tak i 4 stk 9*16 og 4 stk 7,5*16 Borbet A nå. Får de på fredag. Lurte på om eg skulle ha 7.5 framme og 9 bak, og selge de som "ble til overs", eller om eg skulle ha 9 fremme og bak. Kommer an på hvordan felgen bygger fremme.

Ett bilde til:

post-1631-13804852092522_thumb.jpg

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det du som hadde hvit golf før? hmm husker kanskje feil!?!?

Hadde en blå jeg :)

Nå når det går mot vinteren. Så lurer jeg på om jeg skal få tak i et par orginale fangere som tåler litt kulde og ikke blir knust om jeg treffer en hard isklump i veien. Hvilke orginale typer fangere ser helt greie ut og er mulige å få tak i til en billig penge?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Hadde en blå jeg :)

Nå når det går mot vinteren. Så lurer jeg på om jeg skal få tak i et par orginale fangere som tåler litt kulde og ikke blir knust om jeg treffer en hard isklump i veien. Hvilke orginale typer fangere ser helt greie ut og er mulige å få tak i til en billig penge?

Tror du det blir et problem med kulda? Er litt usikker selv.. Blir jo litt pes å montere original fangere igjen da..

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planene for bilen er som følger:

Vinter - Få ordnet bilen komplett innvendig. Nye frontseter, nye dørtrekk, gulvmatter, girkule, ratt, el vinduer, sentrallås, tone alle rutene, ++ Få lakkert opp GTS kitet igjen så det er klart til snøen er borte.

Vår - Få på nylakkert styling, GTS frontfanger med tåkelys i, nytt gitter, en tøff leppe under. GTS bakfanger med nytt gitter i og nye stusser fra eksos'n som blir fikset på. GTS sideskjørt på (eller en annen type sideskjørt), får se :)

Sommer - Når stylingen er på, så må bilen lenger mot bakken igjen. Har liggende Gule Koni til forran, må kjøpe inn til bak.. Senke 60/40 eller 80/60 :) :) Og få bilen veldig stiv. Valse hjulbuene også antar jeg.

Så blir det vel litt av hvert av småtteri også..

Håper alt går etter planen, nå har jeg fått meg ny jobb også, så da er det vel bare å jobbe inn penger :)

Råere motor er jo ikke å forakte heller!!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på Sotra bor du?

Bor ï Sund kommune, nærmere bestemt på Høyland, mellom klokkarvik og forland, hvis det er til noe hjelp....

Vet ikke hva sideskjørt det er. Lurer på om det er CarZone?? De var mistenkelig lik til de på 327'en til en kamerat av meg og de var carzone..

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW324TDa

Bor ï Sund kommune, nærmere bestemt på Høyland, mellom klokkarvik og forland, hvis det er til noe hjelp....

Vet ikke hva sideskjørt det er. Lurer på om det er CarZone?? De var mistenkelig lik til de på 327'en til en kamerat av meg og de var carzone..

Ok, har familie på Forland, du kjenner vel til Loyal da...

Sideskjørtene var mistenkelig lik mine også, og mine er fra Carzone Specials, ekte polsk glassfiber!

Bilde:

bil_001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider