Gå til innhold

Bilen min, 86 - Bmw 320i GTS :)

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

*snip masse planer*

Har masse planer i vinter jeg også.. ;-) Det er værre med nok kroner..

Kunne tenkt meg å fått skremt opp motoren litt. Lurer litt på porting/kvasskam. Hørte hos Motortechnik, men de skulle ha 10k bare for å bytte kam, inkl kammen da..

Ellers MÅ jeg få inn et skikkelig interiør. Hvis noen har grå/sorte tepper, hattehylle og baksetet er det bare å skrike ut...

Må vel få inn et lite multimedie anlegg etterhvert også..

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by 325IX

Har masse planer i vinter jeg også.. ;-) Det er værre med nok kroner..

Kunne tenkt meg å fått skremt opp motoren litt. Lurer litt på porting/kvasskam. Hørte hos Motortechnik, men de skulle ha 10k bare for å bytte kam, inkl kammen da..

Ellers MÅ jeg få inn et skikkelig interiør. Hvis noen har grå/sorte tepper, hattehylle og baksetet er det bare å skrike ut...

Må vel få inn et lite multimedie anlegg etterhvert også..

Interiør får du av meg. Må få tak i bilder fra han der fyren.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bmw345

Alt fra tuningstore er i glassfiber. Er jo det greieste det syns jeg. Har bestilt all styling derfra, og er meget fornøyd med det. Har faktisk bedre passform en Rieger alt sammen... Har faktisk montert Rieger GTS på en annen E30, så jeg har noe å sammenligne med.

Trond

Da skal jeg bestille derfra jeg også. Får du med monteringsanvisning osv på dette fra tuningstore?

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg bestille derfra jeg også. Får du med monteringsanvisning osv på dette fra tuningstore?

Regner med det, uansett er det ingen stor deal å montere disse skjørta. Jeg skal gi deg en kort guide, når mine er montert ;-)

Det som er litt kjedelig med tuningstore.no er at de har 4-6 ukers ventetid, fordi alt bestilles, de har ikke lager. På en annen side, det er jo halve prisen av andre, så det er verdt å vente!

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 325IX

Regner med det, uansett er det ingen stor deal å montere disse skjørta. Jeg skal gi deg en kort guide, når mine er montert ;-)

Det som er litt kjedelig med tuningstore.no er at de har 4-6 ukers ventetid, fordi alt bestilles, de har ikke lager. På en annen side, det er jo halve prisen av andre, så det er verdt å vente!

Har tatt kontakt med dem. Han skulle si ifra når han hadde fått inn :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Oppdatering!

- M3 dørtrekk mottat fra Racing Power.

- Tåkelys, plastdeksler osv og et setebelte fra kris.

Har styling planene klare nå. Driver å ordner diverse deler nå.

- GTS sideskjørt, prøver å få tak i et nytt på venstre side, ellers blir det to nye fra tuningstore.no

- GTS vinge!

- 60/40 senk med Gule Koni rundbaut

- DTM leppe under fangeren forran.

- Tåkelys i fangeren

- Lakkere sidelistene i bilens farge

- Chrom M3 speil

- Evt takvinge (overkill?)

Lyst på 8,5x17+10x17 felger, men vet ikke hva jeg skal gå for. Brock B1 eller Azev A? Noen andre tips?

Da blir 9x16 felga vinterfelger. Kjelke?

Driver å pusser ned MIM felga nå, skal spraye dem snart. Så må jeg anskaffe vinterdekk..

Bilder kommer!

Alt kommer etter at jeg får lønningen min i desember, noe blir sparet til motor! Også får vi håpe bilen blir stereo-demo-bil!

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har fått skiftet bakstilling til 325 nå. Skivebremser er dermed montert. Dette ser litt bedre ut enn tromler! :)

Bilder kommer av bilen i det kalde nord. Og av deler jeg har liggende som skal monteres i nærmeste framtid.

Felgene er snart ferdig pusset, så da blir det lakkering og vinterdekk. Det er glatt å kjøre 225/40/16 på frostbelagte veier.. :) Spinner løs uansett :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har fått skiftet bakstilling til 325 nå. Skivebremser er dermed montert. Dette ser litt bedre ut enn tromler! :)

Bilder kommer av bilen i det kalde nord. Og av deler jeg har liggende som skal monteres i nærmeste framtid.

Felgene er snart ferdig pusset, så da blir det lakkering og vinterdekk. Det er glatt å kjøre 225/40/16 på frostbelagte veier.. :) Spinner løs uansett :)

Da ble det vel bra. Kjører du på sommerdekk enda? Kjedelig hvis du skulle komme borti noe da..

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider