Olsen_nissan Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 God jul:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Eller flåklypa! :P hehe satt nettopp å så på det:D.. må ha litt av det å:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 GOD JUL :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 ja olehenri, sku hatt litt snø...trist uten syns jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 God Jul alle sammen! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Da vil jeg ønske hele forumet og resten av folka her på jorda god jul! Måtte dere alle få litt av det dere har lyst på:) Kos dere med ribbe, pinnekjøtt, medisterkaker/pølser, grandis eller hva dere nå enn eter i morra! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 God jul og godt nyttår folkens! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Da vil jeg ønske hele forumet og resten av folka her på jorda god jul! Måtte dere alle få litt av det dere har lyst på:) Kos dere med ribbe, pinnekjøtt, medisterkaker/pølser, grandis eller hva dere nå enn eter i morra! unnskyld, men grandis på juleaften er bare møkk, må ha litt av alt ja:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 unnskyld, men grandis på juleaften er bare møkk, må ha litt av alt ja:) Ja, jeg eter jo ikke akkurat det selv heller da:fatality: Men veit om en som har det som tradisjon, spiser grandis hver julaften! Ikke la dette bli en mattråd da:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 God jul og godt nytt-år! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 God jul og godt nyttår, alle! Håper snøen holder seg unna i noen måneder til, jeg :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 god jul og skål! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Alle vet jo at Pinnekjøtt er den eneste julemiddagen for ekte menn! ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Nomix: Pinnekjøtt, som ikke er utvannet en tøddel ;) DET er ekte mannemat :D God jul til alle :) Takk for ett fint og innholdsrikt år her Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per s Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 God Jul:) Siter -1992 nissan 200sx -1987 vw caddy pickup..solgt -1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt -1980 toyota corolla 1600 SR -1990 mercedes 190d...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg