Mr Golf 4 Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Ja,det er en mulighet.Men Cossie er inne på noe. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Pål og jeg kjenner hverandre.Han VET att jeg tok den leverandør bytte som fleip.Godt Nytt År til deg Pål.Vi prekas på EMMA når du står med geipen på halv tolv og lytter til Focal Spirit Of Sound og Morel ligger nede.HehehePER.... Om vi sees på en EMMA konkurranse er heller tvilsomt. Vet rett og slett ikke om det blir tid til EMMA når vi heller skal sponse dB Dragracing samt ca 30 biler neste sesong. Du må gjerne be om spons :boxers Ymse årsaker til at fokuset blir på db Dragracing, men de som måtte ønske det må for all del delta på konkurransene til EMMA. Kanskje du også skulle ha stillt til konkurranse i Bassrace? Ufattelig morsom og engasjerende konkurranse! Mange fine premier også!!!:win Mvh Pål (som virkelig har tatt spanderbuksene på) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 kjedelig å bo i nord av og til.. Helt umulig å få spons til noe som helst :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 kjedelig å bo i nord av og til.. Helt umulig å få spons til noe som helst :) Spør du ikke så kan du ikke regne med å få noe, heller... Send en mail da vel... Kun 15 biler igjen som vil få den dealen! Du vet sikkert hvor du får fatt i meg. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 kjedelig å bo i nord av og til.. Helt umulig å få spons til noe som helst du bor nå nærmere en bilstereoimportør enn det jeg gjør så slutt å klag:) [gode produkter han han også] Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg