Gå til innhold

slenger ut noen bilder av bilen min.. nå med gt instrument bilder siste side

Ranger emnet

Toroen

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

240 er generellt en harry bil. Det er ikke akkurat den bilen som drar mest damer..Om man skal si det sånn. Generellt drar vel ikke bil damer forhåpentligvis..Men folk får ha sin egen stil. Selv hadde jeg nok ikke vist meg i den bilen der, men det er det jeg mener. Eieren får gjøre akkurat som han vil med SIN bil! Må jo ha noe å le av langs veien å!;)

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240 er generellt en harry bil. Det er ikke akkurat den bilen som drar mest damer..Om man skal si det sånn. Generellt drar vel ikke bil damer forhåpentligvis..Men folk får ha sin egen stil. Selv hadde jeg nok ikke vist meg i den bilen der, men det er det jeg mener. Eieren får gjøre akkurat som han vil med SIN bil! Må jo ha noe å le av langs veien å!;)

Er 240 generelt harry? Hvorfor det? Fordi harry idioter bruker bilene, og gir de ett dårlig rykte? Herregud, skjønner ikke hvordan folk kan få seg til å komme med sånne uttalelser..

Den er ikke harry før eieren har gått inn for det, og gjort den harry sjøl.. Noe som trådstarter har gjort..

TJ/Poffs/Bruningen/Sundin sine biler er iallefall ikke i mine øyne harry, og det samme med en god slump andre biler..

Så jeg syns du kan tygge orda dine her (Du og alle de andre som påstår at generelt alle volvo'r (eller 240'r om du vil) er harry..)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå folk ha sin egen stil da.. Noen liker plastik 240, noen liker harry 240, noen liker clean 240..

synes bilen var flott jeg.. Samme grønnfarge som jeg lakkerer min 240 i.. :D

Dette svaret er jeg så lei av!

Sier det igjen, når man legger ut bilen sin på et forum, så må man faen meg tåle å høre hva andre mener også!!!

Kanskje eieren liker bilen, men jeg syns dette: :puke:

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 240 generelt harry? Hvorfor det? Fordi harry idioter bruker bilene, og gir de ett dårlig rykte? Herregud, skjønner ikke hvordan folk kan få seg til å komme med sånne uttalelser..

Den er ikke harry før eieren har gått inn for det, og gjort den harry sjøl.. Noe som trådstarter har gjort..

TJ/Poffs/Bruningen/Sundin sine biler er iallefall ikke i mine øyne harry, og det samme med en god slump andre biler..

Så jeg syns du kan tygge orda dine her (Du og alle de andre som påstår at generelt alle volvo'r (eller 240'r om du vil) er harry..)

Gå å kikk på bil din a...du kjører gammel gubbe bil!!!!! Har en 240glt, en 242turbo, en 850t5... Selv om jeg kjører volvo syns jeg ifra 740 å nedover at det er harry biler. Bilene er jo faktisk tegnet med linjal!! Skjerp deg gutt el hva du er! En original 240, HELT original, får aldri blitt fin. Å det vet du selv. Må gjøres en del skal den bli tilnærmet finere.

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du dreti på deg? Vil heller ikke påstå at 240n er noen øyensten, men er potensiale i den.. Morsom bil, lett å skru på og mye deler å oppdrive..

Pluss at den ser ganske sleepy ut, noe som er ekstra morsomt...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå å kikk på bil din a...du kjører gammel gubbe bil!!!!! Har en 240glt, en 242turbo, en 850t5... Selv om jeg kjører volvo syns jeg ifra 740 å nedover at det er harry biler. Bilene er jo faktisk tegnet med linjal!! Skjerp deg gutt el hva du er! En original 240, HELT original, får aldri blitt fin. Å det vet du selv. Må gjøres en del skal den bli tilnærmet finere.

Gubbebil? Hvis jeg hadde hatt go'senking, så hadde den vært "harry" og "rånete".. Hva er så jævelig gubbe me bilen min da?

Og nei, jeg syns ikke 240 er stygg orginal.

Hvorfor i helvete har du så mye volvo'er hvis du misliker de så fælt ?

Skal være enig i at 740 er firkanta, men 240 er ikke så helvetes firkanta som folk skal ha det til..

Kjøp deg japse, vær så snill!

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider