Gå til innhold

slenger ut noen bilder av bilen min.. nå med gt instrument bilder siste side

Ranger emnet

Toroen

Anbefalte innlegg

Gubbebil? Hvis jeg hadde hatt go'senking, så hadde den vært "harry" og "rånete".. Hva er så jævelig gubbe me bilen min da?

Og nei, jeg syns ikke 240 er stygg orginal.

Hvorfor i helvete har du så mye volvo'er hvis du misliker de så fælt ?

Skal være enig i at 740 er firkanta, men 240 er ikke så helvetes firkanta som folk skal ha det til..

Kjøp deg japse, vær så snill!

Amen og god jul.

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trådstarter: Hvorfor i hælvete er det ikke lov å kjøre med spoiler? Det er det absolutt ikke noen som kan si er dritt på!

Skal jeg ta meg en tur med pappas v70, og få bot for at den har org takvinge? Dummeste jeg har hørt!

Og bilen din er.... Ja... Ikke noe smykke for å si det pent! :)

Kast vingen (gjerne ødelegg den mens du filmer og legg det ut her)

Potta tar du av og kaster etter en honda! (Kast hardt)

Nye felger må til (men det er du sikkert klar over!?)

Behold gjerne fronten, men du finner vel ikke styggere front om du prøver engang?

Tåkelysa ser ut som to stygge utvekster! Omtrent som han som grodde en pikk på armen!

Dashbordet ditt ser ut som er voldtatt av en blind iraker!

En org turteller koster ikke så mye at du er nødt til å kjøre rundt med den forferdelige greia du har midt på dashen!

Du må ha nye lister! Har du alle listene og liker å ta av noen her og der, eller?

Nå gidder jeg ikke skrive mer! :P Men... Det er i bunn og grunn en volvo! :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Hvorfor i hælvete er det ikke lov å kjøre med spoiler? Det er det absolutt ikke noen som kan si er dritt på!

Skal jeg ta meg en tur med pappas v70, og få bot for at den har org takvinge? Dummeste jeg har hørt!

Og bilen din er.... Ja... Ikke noe smykke for å si det pent! :)

Kast vingen (gjerne ødelegg den mens du filmer og legg det ut her)

Potta tar du av og kaster etter en honda! (Kast hardt)

Nye felger må til (men det er du sikkert klar over!?)

Behold gjerne fronten, men du finner vel ikke styggere front om du prøver engang?

Tåkelysa ser ut som to stygge utvekster! Omtrent som han som grodde en pikk på armen!

Dashbordet ditt ser ut som er voldtatt av en blind iraker!

En org turteller koster ikke så mye at du er nødt til å kjøre rundt med den forferdelige greia du har midt på dashen!

Du må ha nye lister! Har du alle listene og liker å ta av noen her og der, eller?

Nå gidder jeg ikke skrive mer! :P Men... Det er i bunn og grunn en volvo! :) <3

har du noen problemer med og si ting på en ordentlig måte eller?

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kan bli fint, det tar bare litt tid :)

240 har fått harrystempelet fordi den har bakhjulstrekk og lett tilgang på deler som fører til at alle (iallefall sinnsykt mange) unge gutter med sansen for en morsom og billig bil kjøper seg en sånn. Som regel så har ikke de som nettopp har fått lappen særlig god råd, og derfor blir det jallamekk til den store gullmedalje. Vedlikehold av bilene er for noen helt uviktig, og da går det bare en vei. Bilen blir etter hvert stygg og rustete, men den kjøres møkka av likevel. Så ser alle de som ikke har snøøøøring på bil(eller de litt eldre med finere bil) at det blir kjørt gris med en gammel, rusten bil med eksoslekasje som i tillegg har 2 stk 12" som dundrer og skrangler baki bilen. Da er det nødt til å bli harry.

Dette var sånn CA. min teori på hvorfor 240, av mange, blir kalt for en harry bil.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kan bli fint, det tar bare litt tid :)

240 har fått harrystempelet fordi den har bakhjulstrekk og lett tilgang på deler som fører til at alle (iallefall sinnsykt mange) unge gutter med sansen for en morsom og billig bil kjøper seg en sånn. Som regel så har ikke de som nettopp har fått lappen særlig god råd, og derfor blir det jallamekk til den store gullmedalje. Vedlikehold av bilene er for noen helt uviktig, og da går det bare en vei. Bilen blir etter hvert stygg og rustete, men den kjøres møkka av likevel. Så ser alle de som ikke har snøøøøring på bil(eller de litt eldre med finere bil) at det blir kjørt gris med en gammel, rusten bil med eksoslekasje som i tillegg har 2 stk 12" som dundrer og skrangler baki bilen. Da er det nødt til å bli harry.

Dette var sånn CA. min teori på hvorfor 240, av mange, blir kalt for en harry bil.

ja d er væl egentlig så rektig som det får blitt trur jeg...

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å i hæ&/(%¤# å det der så ut!

du kan ikke seriøst mene at du skal ha den vingen på bilen?????

( det du får bot for er : ikke orginal vingen, skarpe kanter og ikke godkjent )

er en merche som har mista skilta sine pga den vingen, så det å dra inn "pappas V70 med ORGINAL takvinge" er bare meningsløst!!!

og fargen, usj.

240 \ 740 blir kun pen på denne måten ( og noen små detaljer )

senk ( kraftig )

17 -19 " felger

pen lakk.

orginal volvo "styling"

evt hviteblink rund baut.

ellers er det de små tingene som gjør forskjellen på bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubbebil? Hvis jeg hadde hatt go'senking, så hadde den vært "harry" og "rånete".. Hva er så jævelig gubbe me bilen min da?

Og nei, jeg syns ikke 240 er stygg orginal.

Hvorfor i helvete har du så mye volvo'er hvis du misliker de så fælt ?

Skal være enig i at 740 er firkanta, men 240 er ikke så helvetes firkanta som folk skal ha det til..

Kjøp deg japse, vær så snill!

Det som er meininga mi bare! Syns 240 er en grei bil jeg. Hatt det i 3 1/2år nå, men det er jo fortsatt en harry bil syns. Bare la det ligge sånn!:)

Ikke intr i å gjøre meg uvenns med folk på volvo forumet.

Hvorfor jeg har så mye volvo`r? Neeei..noe må man da ha.. ;P

God jul a Gulbrandsen:D

Sikta forresten ikke direkte til din bil, men til 240:P Så ikke ta det ille opp!;)

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shake

Skal du kjøre rundt med den spoileren og potta?

:puke:

Sorry ass, men dette er en av de bilene som gir 240 harrystempelet.

Ehhe.....

Altså, er jo harry stempelet til 240 som er tøft, er å være harry som er tøft, MYE råere med en skikkelig risen 240 med muskler under huven en en strøken 242 med muskler!! Skal du ha en bil som ikke har harry stempel så kjøp deg en anna volvo fks. 850. Face it, 240 har harry stempel og vil ALTID ha det, det samme gjelder 120,140,160,700 og 900 serien! Så... Harry med stil gutta!

Drit tøff bil;) Behold Vinga å potta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider