Reodor F Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Følg med på TV2 nå (fra kl 1630) og se på dokumentaren om mitt liv...:happyhappy: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Nå mangler bare snøen, så hadde julestemningen vært her :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 real shit? Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Flåklypa Grand Prix Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Får tårer i øynene og sug i magen hver gang jeg ser den filmen. I tillegg har det dukket opp en idé til et kommende prosjekt i hodet mitt. Et prosjekt som har det fullskalautgaven av ITG ikke har. Men det krever en V12 fra f eks Jaguar og en turbinmotor fra et gammel helikopter... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Vel, reodor, med din vilje, fantasi og kunnskap tviler jeg ikke ett sekund på at du får det til, for og si det slik :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Har den på DVD:D Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Får tårer i øynene og sug i magen hver gang jeg ser den filmen. I tillegg har det dukket opp en idé til et kommende prosjekt i hodet mitt. Et prosjekt som har det fullskalautgaven av ITG ikke har. Men det krever en V12 fra f eks Jaguar og en turbinmotor fra et gammel helikopter... Jeg har en Jag-V12'er...men den skal jeg bruke selv. Men jeg kan få tak i en Rolls Royce Griffon... så ITG får litt mandig gange. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Får tårer i øynene og sug i magen hver gang jeg ser den filmen. I tillegg har det dukket opp en idé til et kommende prosjekt i hodet mitt. Et prosjekt som har det fullskalautgaven av ITG ikke har. Men det krever en V12 fra f eks Jaguar og en turbinmotor fra et gammel helikopter... Du får høre med Paal C her på forumet.Han har noe turbingreier liggende å slenge.Da blir det nok direkte innsprøytning etter klystermetoden skal du se :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 i nye gatebil bladet (januar utgaven) er det 4-5sider om IL Tempo Gigante og oppbyggingen av den! nikki lauda donerte faktisk en v8 til ITG! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Jeg har en Jag-V12'er...men den skal jeg bruke selv. Men jeg kan få tak i en Rolls Royce Griffon... så ITG får litt mandig gange. :D Griffon er vel enda større enn Merlin? Selv har jeg fundert litt på en RR Meteor, men så var det slike ting som turtall og kjøreegenskaper da. Selv om en 27-liters V12 samsvarer mer med "en samlet motorkonstruksjon på 2 tonn". En Jaguar V12 er egentlig ideell. Akkurat passe sleggemekk til å stå i stil til konseptet bak ITG, samtidig som den er lett nok og har lav nok vekt på de bevegelige delene til å kunne brukes i racingsammenheng. Ser vi på filmen om Flåklypa GP så minner muligens motoren vel så mye om en sideventilert Ford/Mercury V12 fra gode gamle dager, men vi vil vel ha toppmonterte ventiler vil vi ikke? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 i nye gatebil bladet (januar utgaven) er det 4-5sider om IL Tempo Gigante og oppbyggingen av den! nikki lauda donerte faktisk en v8 til ITG! Jeg har egentlig et prinsipp om ikke å kjøpe Gatebil annet enn når jeg selv figurerer i det, men kanskje jeg får gjøre et unntak denne gangen... Jeg antar at ITG opprinnelig hadde den originale Caddilac-motoren som satt i ambulansen de hentet ramme og understell fra, men det er jo ikke akkurat nok til å rive skinnet av pølsa. Niki Lauda ble vel ikke spesielt imponert av dette fåret i ulveklær og spanderte noe jeg tror er en Chevrolet 454 Big-block, trolig med LS6 spesifikasjoner. Uten at jeg er sikker på det siste velogmerke... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Hva faen er ITG? Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Hva faen er ITG? Il Tempo Gigante :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Har ikke sett den filmen på mange år nå så det var kult å se den igjen fikk faktisk noen tårer i øykroken selv. Har du noen andre prosjekter som du har gjennomført da. Hadde vært gøy å sett hva annet du har gjort. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg