Gå til innhold

Dokumentaren om mitt liv

Ranger emnet

Reodor F

Anbefalte innlegg

Kroksleiven! Vi er på luften, Kroksleiven... Joda, vi har sitti og glodd ;)

Hvordan var "Det gylne kompass" da? Madamen gnåler om at hu vil se den en gang i romjula, og da bør jeg vel helst bli med, for julefredens skyld...hehe...:/

Jeg fikk Harry Potter-vibber da jeg så den, og det er jo ikke nødvendigvis noe dårlig skussmål. Mye tøffe isbjørnbrøl, noen gamle westernhelter, en dose spennende mekanikk og en slutt som borger for Det gylne kompasset 2.0 om en stund :)

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fikk Harry Potter-vibber da jeg så den, og det er jo ikke nødvendigvis noe dårlig skussmål. Mye tøffe isbjørnbrøl, noen gamle westernhelter, en dose spennende mekanikk og en slutt som borger for Det gylne kompasset 2.0 om en stund :)

Å, fytti helvete... Jeg har bare sett den først Harry Potter-filmen, men det holdt for meg... Vel, da ser det ut til at tøsa får ta med seg noen andre, for jeg betaler ikke for å sitte og lide i to timer :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, fytti helvete... Jeg har bare sett den først Harry Potter-filmen, men det holdt for meg... Vel, da ser det ut til at tøsa får ta med seg noen andre, for jeg betaler ikke for å sitte og lide i to timer :)

Denne var hakket mer brutal enn Hotel Papa :)

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ut å handle julegaver så jeg fikk ikke sett Flåklypa med stoppet på Esso der dama jobber å der stod filmen i hylla så da var det bare å kjøpe den å dra hjem å se den så var jula berget! :D

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...
kan anbefale : http://quiz.start.no/?p=play&quizID=43205

Jeg ble reodor :)

Vel, ikke mye å anbefale. Jeg fikk melding om at jeg ikke var så "høffelig", men det var nok for mange skrivefeil og dustete spørsmål til at jeg kunne la det gå upåaktet hen.

Ble forresten Rudolf Blodstrupmoen illustrert ved et bilde av Mysil Bergsprekken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ikke mye å anbefale. Jeg fikk melding om at jeg ikke var så "høffelig", men det var nok for mange skrivefeil og dustete spørsmål til at jeg kunne la det gå upåaktet hen.

Ble forresten Rudolf Blodstrupmoen illustrert ved et bilde av Mysil Bergsprekken...

hehe, sånn går det når folk lager quiz selv og legger det ut på start.no. Til mitt forsvar er det ikke jeg som har lagd den ihvertfall :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider