Jens Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 En kamerat av candyman dro i skauen istad med en Nissan 200sx. Dro opp et tre med roten :D Han prøvde visstnok å ligge brett i 90-100, men fikk kontra og dro langsmed grøfta og endte i treet. Bilen er ferdig, og folka overlevde med unntak av en brukket arm. Og karen hadde bare delkasko :D Synd at bilen bare skulle gå 2 dager på veien før den ble mos dog. Mistet han lappen, Candyman? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Høres sinnsykt kjipt ut!! ...ikke så veldig lurt gjort heller da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Han prøvde vell ikke å ligge brei, men den bilen der er ikke helt tung i rævva for å si det sånn. ekstremt kjip, syntes jævla synd på han. En kammerat av meg lå bak han i 100nx da. Det var visst litt av ett fyrverkeri. Veit jo ikke om han har mista lappen enda da. Men bilen er ihvertfall helt ferdig. Det så helt jævelig ut ass. Var du der borte eller? Fikk tatt en del trær da. Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Ja, jeg stod der en stund og så på. Må jo si at det var et litt tragisk syn å se bakenden av bilen med et stort tre som dekket resten. Kunne nesten se ut som en dødsulykke før man så fronten. Han i den 100nx - Dammyr? Er det det han heter? Så bilen hans sto parkert på Rimi. Faen så mange av dere på vk1 og vk2 som har lappen nå, begynner å bli nervøs for å møte noen av dere i feil fil rundt en sving når jeg er ute på tangen/flaskebekk på kveldene :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by Jens Ja, jeg stod der en stund og så på. Må jo si at det var et litt tragisk syn å se bakenden av bilen med et stort tre som dekket resten. Kunne nesten se ut som en dødsulykke før man så fronten. Han i den 100nx - Dammyr? Er det det han heter? Så bilen hans sto parkert på Rimi. Faen så mange av dere på vk1 og vk2 som har lappen nå, begynner å bli nervøs for å møte noen av dere i feil fil rundt en sving når jeg er ute på tangen/flaskebekk på kveldene :D Stemmer det er dammyr ja. Kjøpe seg bilen på fredag tror jeg det var. Jeg var bare å så på en liten stund jeg, akkuratt når de dro opp bilen. Dama var det med faren sin å, og han ville ikke se oss sånn til neste sommer. Det der hjalp jævla lite på stemmninga hos folka mine med tanke på den bilen jeg skal ha, De var jo 110% imot det før denne hendelsen. Men som sagt jævla kjipt. Han hadde jo styling liggende klar å alt. Også delkaskoen da:( Oh Uh, Oh Uh..... Oh Uh, Oh Uh Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 hhihihihihih.............. Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by rdl hhihihihihih.............. Går det bra eller? Kan ikke du komme ut på nesodden eller SIA eller hvor han er nå å le oppi trynet på han a? Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Hans egen feil.. Han har akkurat fått lappen eller? "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by sheriff Hans egen feil.. Han har akkurat fått lappen eller? Han har vell hatt lappen i ett par mnd, men fikk hvite skilt på bilen på fredag, han henta den i tyskland for en stund siden. Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Sånn gåre når en skal være eplekjekk. Funker dårlig når en ikke har peil.. "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 har dere ikke lært noe eller??? for gæli å lære seg bilen før man eventulet bare gitt flatt jern... han duden har sikkert lært en lekse nå... noen lærer ikke med andre metoder en the hard way... men men... syns for han, hadde sikkert bli fin bil det der... for håpe det går bedre med han etterhvhert da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by sheriff Sånn gåre når en skal være eplekjekk. Funker dårlig når en ikke har peil.. Åssen faen kan du vite at han har lekt eplekjekk? Blir så irritert på sånne duster som kommer med sånne uttalelser. Han gassa på litt rett før "rimi-sletta" (som er en lang rett veistrekke) i en veldig slakk sving og er vell ikke så kjent med bilen og tenkte ikke på hvor glatt det kan bli når det regner og så gikk det gærli. Er ikke eplekjekk fordi mann tråkker på litt ut av en sving, ingen hadde jo sett han uansett. Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Folk får skylde seg sjøl.... Jeg er hvertfall blandt de som står på sidelinja og ler best :D :D :D :D :D :D Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by candyman ingen hadde jo sett han uansett. Skal dette få oss andre til å forandre mening? :rolleyes: ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by CrZy_T Folk får skylde seg sjøl.... Jeg er hvertfall blandt de som står på sidelinja og ler best :D :D :D :D :D :D Håper at du krasjer og dør jeg:D Da hadde jeg blitt gla, det hadde vært fint om du brenner i hjæl i bilen så du dør sakte og vondt. Var det ikke noen tullinger som sparka bulk i døra på bilen din? Alle syntes så synd på deg osv?? Skjønner godt at folka gjorde det jeg ass. Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg