Gå til innhold

Uvanlig søndagskveld...

Ranger emnet

Jens

Anbefalte innlegg

Originally posted by candyman

Håper at du krasjer og dør jeg:D Da hadde jeg blitt gla, det hadde vært fint om du brenner i hjæl i bilen så du dør sakte og vondt.

Var det ikke noen tullinger som sparka bulk i døra på bilen din? Alle syntes så synd på deg osv?? Skjønner godt at folka gjorde det jeg ass.

er rett og slett sjokkert over at noen kan komme med slike kommentarer når dem faktisk vet at det er over 3000 brukere som er registrert og muligens leser denne tråden. 200sx kan være en farlig bil på vått føre.

Behandler man ikke bilen med respekt skal man ikke forvente at den gir deg respekt tilbake!!!

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Skal dette få oss andre til å forandre mening? :rolleyes:

Om man skal være eplekjekk/brife så gjør man det rett forann der alle rånerne står ikke langt unna der de ikke kan se det, skulle bare prøve å forklare at han ikke var eplekjekk. Men det var tydligvis ikke så lett for deg å skjønne eller? Liten IQ? litt sent på kvelden for deg?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå vet alle hvorfor 200sx er så dyr å forsikre..

Sjåføren er en stor idiot. Han skal være glad han lever og ikke dro med seg andre i drapsforsøket sitt.

Har overhodet ingen medfølelse for fyren. Hva hvis det kom en i motgående kjøreretning ?

Nettopp fått lappen så skal han kjøre som en forbanna tulling...patetisk.

Håper han blir uten lappen en god stund!:mad: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er rett og slett sjokkert over at noen kan komme med slike kommentarer når dem faktisk vet at det er over 3000 brukere som er registrert og muligens leser denne tråden. 200sx kan være en farlig bil på vått føre.

Behandler man ikke bilen med respekt skal man ikke forvente at den gir deg respekt tilbake!!!

Hva er du for en IDIOT a? Ta å pell deg vekk fra dene tråden om du bare skal komme med sånn piss a. En tulling sier at han syntes det er kult at kammeraten min vræker en bil han har spart til i hele livet sitt også skjønner du ikke at jeg blir irritert på sånne idioter?

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=16573

Ta litt tid og tenk over den tråden jeg laget. Gjerne svar og gi meg tilbakemeldinger.

Synd at det skulle ennå sånn med den nye bilen, men istedet for å angripe sjåføren vil jeg bruke sjansen til å vekke opp øya til resterende sjåfører og han trenger vi vel ikke vekke opp.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man skal være eplekjekk/brife så gjør man det rett forann der alle rånerne står ikke langt unna der de ikke kan se det, skulle bare prøve å forklare at han ikke var eplekjekk. Men det var tydligvis ikke så lett for deg å skjønne eller? Liten IQ? litt sent på kvelden for deg?

etter hva du har greid å prestere å fortelle her i kveld så føler jeg selvsagt med en gang litt omtanke for ulykken sin skyld. Det er ikke morsomt å krasje. Spesielt ikke med flett ny bil.

Videre så har jeg notert meg at den eneste erfaringen jeg antar du har er lett motorsykkel klassen. Derav antar jeg at du ikke har kjørt stort med ytelse på over 30 hester. Og hvordan kan du sitte her og si at han ikke var eplekjekk når han skulle ligge bredt i 90 med en bil han overhodet ikke kjenner og spesielt når han umulig kan ha blitt noen spesielt mester i asfaltrally på noen måneder med lappen!

En 200sx er en livsfarlig bil om den havner i hendene til feil person. Noe den tydeligvis gjorde denne gangen. Og jeg er så utrolig enig med hondaen at jeg er glad han ikke tok med seg flere i "fallet".

Få deg litt erfaring før du begynner å krangle på et forum hvor det faktisk er folk som kjører saker som går fortere enn 130 og har mer enn 30 hester å rutle med.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hondaen

Vel, nå vet alle hvorfor 200sx er så dyr å forsikre..

Sjåføren er en stor idiot. Han skal være glad han lever og ikke dro med seg andre i drapsforsøket sitt.

Har overhodet ingen medfølelse for fyren. Hva hvis det kom en i motgående kjøreretning ?

Nettopp fått lappen så skal han ligge bredt i 90... patetisk. Håper han blir uten lappen lenge!:mad: :rolleyes:

Tror jeg gir opp dette forumet jeg ass! Er du helt stokk dum? har du dusteleksi? eller er du blind?

HAN PRØVDE IKKE Å LIGGE BREI FOR FAEN!

Det var et uhell som sikkert kunne skjedd hvem som helst. Greit nok, han kjørte litt over farts grensen, men alikvel....

Kan ikke dere idioter som ikke veit hvor dette skjedde en gang holde kjeft og ikke uttale dere a? Vær så snill.....

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du for en IDIOT a? Ta å pell deg vekk fra dene tråden om du bare skal komme med sånn piss a. En tulling sier at han syntes det er kult at kammeraten min vræker en bil han har spart til i hele livet sitt også skjønner du ikke at jeg blir irritert på sånne idioter?

En kompis av deg kjører som en tulling og tar nesten livet av seg selv og andre. Attpåtil så har han nett fått lappen.

Tror du virkelig at du/han skal få medfølelse av å skrive her inne ?? Hva faen forventer du ? Snakker om IDIOT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter hva du har greid å prestere å fortelle her i kveld så føler jeg selvsagt med en gang litt omtanke for ulykken sin skyld. Det er ikke morsomt å krasje. Spesielt ikke med flett ny bil.

Videre så har jeg notert meg at den eneste erfaringen jeg antar du har er lett motorsykkel klassen. Derav antar jeg at du ikke har kjørt stort med ytelse på over 30 hester. Og hvordan kan du sitte her og si at han ikke var eplekjekk når han skulle ligge bredt i 90 med en bil han overhodet ikke kjenner og spesielt når han umulig kan ha blitt noen spesielt mester i asfaltrally på noen måneder med lappen!

En 200sx er en livsfarlig bil om den havner i hendene til feil person. Noe den tydeligvis gjorde denne gangen. Og jeg er så utrolig enig med hondaen at jeg er glad han ikke tok med seg flere i "fallet".

Få deg litt erfaring før du begynner å krangle på et forum hvor det faktisk er folk som kjører saker som går fortere enn 130 og har mer enn 30 hester å rutle med.

Jeg har vell kjørt ihvertfall 10 forskjellige biler det siste året og jeg har kjørt veldig mye så jeg kan nok uttale meg om det jo.

Og jeg skjønner at du er blind eller noe sånn og ikke så den første posten min her inne og den siste kom jo når du nettopp hadde lagt ut denne, men jeg kan jo nevne det en gang til.

HAN PRØVDE IKKE Å LIGGE BREI/VÆRE EPLEKJEKK/TØFFE SEG ETC.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg gir opp dette forumet jeg ass! Er du helt stokk dum? har du dusteleksi? eller er du blind?

HAN PRØVDE IKKE Å LIGGE BREI FOR FAEN!

Det var et uhell som sikkert kunne skjedd hvem som helst. Greit nok, han kjørte litt over farts grensen, men alikvel....

Kan ikke dere idioter som ikke veit hvor dette skjedde en gang holde kjeft og ikke uttale dere a? Vær så snill.....

tenkt litt sjøl da.. er som tidligere nevnt i tråden en grunn til att ungdom har dyr forsikring.... han burde lære seg hvordan bilen reagere på de forskjellige forholda hvis han er gla i å gasse litt før han kjører på litt.. og prøve det i sakte fart først er vel heller ikke så dumt:rolleyes:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at du krasjer og dør jeg:D Da hadde jeg blitt gla, det hadde vært fint om du brenner i hjæl i bilen så du dør sakte og vondt.

Var det ikke noen tullinger som sparka bulk i døra på bilen din? Alle syntes så synd på deg osv?? Skjønner godt at folka gjorde det jeg ass.

At jeg dør i en bilkræsj er nok opplagt, så hvis det skjer blir jeg nok glad jeg oxo.

Ingen har sparka bulk på døra mi nei....

Assa ... det første man lærer når man skal kjøre bil er å ikke kjøre fortere enn omstendighetene tilsier, noe kameraten din tydeligvis dret seg ut på.

Men du kan gjerne dempe deg et par hakk.... tror det kan lønne seg gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne ikke skjedd hvemsomhelst - det skjer bare med folk uten gode nok kjøreferdigheter - punktum!

Vi vet veldig godt hva som skjedde: fersk sjåfør med en bil han ikke kan mestre, feilbedømmer sine egne ferdigheter og drar av veien. Det er den eneste forklaringen og dessverre eneste måten mange lærer på.

Jeg lærte selv på den samme måten da jeg var 18 år og verdensmester. Heldigvis er det 10 år siden nå og jeg er den første til å innrømme at jeg aldri skulle hatt førerkort den gangen.

Fyren kan ikke skylde på andre enn seg selv - alternativt at kravene til å få førerkort er altfor slappe og inneholder ikke nok trening i å mestre bilen.

Dere som kjenner ham bør ta til dere lærdommen dere får servert på et sølvfat her og vær takknemlig for at kompisen deres ikke fikk en minnetråd som denne istedenfor:

http://forum.zatzy.com/showthread.php?s=&threadid=116257

Han denne tråden dreier seg om var ikke like heldig. R.I.P.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår