DimZet Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Hei og god jul... har bare et kjapt spm. Cadillac lagde en gang i tiden en prototype av en bil.. bilen ble bare produsert i et exemplar. og er verdt en hel drøss, så jeg lurte på om noen her inne vet hva den bilen heter? skulle likt og sett på noen bilder osv. ble litt intresert i den bilen siden det bare fantes en av den i hele verden.. ryktet sier meg at den har kommet hit til norge og skal pusses opp igjen. bilen har en merkelig form oxo, ser ut som om den har to finner på oversiden av hvert forhjul og det er bare en 2 seter, kom orginalt i hvit, panseret åpnes som på en bmw men da følger oxo skjermene med som på en GT40 bare dette er forran. håper noen kansje vet hvem bil jeg snakker om.. Siter Kjør som en galing til bilen sier stopp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 http://myweb.accessus.net/~090/images/cad/feb2003a.jpg denne? Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 det der er jo cadillac 16.. v16 motor ellernoe.. er nok ikke den han mener.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Cadillac har laget flere prototyper av bilmodellene sine, men jeg vet hvilken du mener, den står i Norga ja, og er snakk om at den skal restaureres, er glassfiberkarosseri på den, byggd på en 58 mod Cadillac ramme som er kortet 25 tommer og innsmalnet 8 tommer, og jeg har sett bilder av den, men jeg har ikke klart å finne noe dokumentasjon på at Cadillac har laget denne bilen, og ingen av dei ekspertene jeg har vært i kontakt med vet heller ikke om denne som prototype for Cadillac, så det er mest sannsynligt at det er en som er byggd i privat regi utifra den info jeg har funnet på den bilen, om den er vært en hel drøss med penger blir vel opp til en eventuell kjøper og avgjøre, slik jeg ser det, er det tvilsomt da siden der mangler dokumentasjon på at det er en prototype Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Noen som har sett musikk videoen til Johnny Cash med "one pice at the time" ? (eller hørt sangen for den saks skyld) Det er iallefall en "one of a kind" Cadillac :D Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nannin Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Cadillac har laget flere prototyper av bilmodellene sine, men jeg vet hvilken du mener, den står i Norga ja, og er snakk om at den skal restaureres, er glassfiberkarosseri på den, byggd på en 58 mod Cadillac ramme som er kortet 25 tommer og innsmalnet 8 tommer, og jeg har sett bilder av den, men jeg har ikke klart å finne noe dokumentasjon på at Cadillac har laget denne bilen, og ingen av dei ekspertene jeg har vært i kontakt med vet heller ikke om denne som prototype for Cadillac, så det er mest sannsynligt at det er en som er byggd i privat regi utifra den info jeg har funnet på den bilen, om den er vært en hel drøss med penger blir vel opp til en eventuell kjøper og avgjøre, slik jeg ser det, er det tvilsomt da siden der mangler dokumentasjon på at det er en prototype Her legger jeg ved en link på den 58 cad. Så er bare og bla dere ned på dem andre modellene også. Så kan du se på alle dem som det laget bare en av. http://www.car-nection.com/yann/Dbas_txt/Drm_ndex.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg