Gå til innhold

Selges: 87' Mercedes 190D 2.5 - 286.000km

Ranger emnet

Vantage

Anbefalte innlegg

Har en 1987-modell Mercedes 190 2.5Diesel til salgs.

286.000 km

Automat

Smoke Silver Metallic + Cloth Mushroom interiør

15" alu på både sommer og vinter.

Import 2003

El. luke og sentrallås.

Eu-godkjent til oktober 07

Hel og pen, lite rust!

Liten oljelekkasje fra slangen inn på oljekjøleren.

Vindusviskeren er ikke gjort noe med, var bare heldig/uheldig når jeg skrudde av tenninga ;)

Det skulle vel være det meste.

Pris: 30.000 /disk (NB! Fri omreg!)

92420037 eller kjetibj@online.no

Edit: Bare oppdaterte bildelinkene!

Endret av Vantage

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil:) men du kunna skrapa is og evt fjerna alt rimet på den før du tok bilder, hjelper mye!

Dette er en Ren arbeidshest, 2.5 diesel bruker under 0.5 på mila på langkjøring, og motoren tåler det meste :)

edit: ser den mangler stjerna, har ei liggende om du vil ha :)

Ja, jeg skulle gjerne tatt noen bedre bilder, men har jobba så sinnsykt mye i det siste. Så det har vært veldig begrensa med dagslys osv. Derfor blei det bare å slenge ut noe. Skulle selvfølgelig ha tatt en vask på den også :) Ser litt halvveis ut med rim og is. Lakken er egentlig ganske pen.

Har også en sprayboks med blanda lakk. Tenkte jeg skulle ta rusta mens det enda er så lite. Men da må jeg få den inn et sted. Lita tid og døgnet har som kjent altfor få timer :(

Får se om jeg får til noe til uka, om jeg får låne litt verkstedplass.

Ja, stjerna er borte gitt, synd, for det gjør mye av helhetsinntrykket. Om du har, vil jeg gjerne kjøpe den :)

Skal se om jeg ikke får tatt noen nye bilder i overimorra. Etter en vask og litt tining ;)

Edit: Skriveleif

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere bilder:

Den har visst gått 287.000km gitt. Men her er mange mil igjen!

Fant et bilde av bilen med sommerfelgene på, rett før jeg bytta.

Imorra MÅ jeg få vaska den og tatt noen penere bilder!

Endret av Vantage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saker og ting skjer for tida. Lakker opp litt igjen nå, etter rustfjerning på høyre hjulbue bak. Var en liten flekk der.

Altfor mye jobb og altfor lite lys til å ta noen bra bilder, så får bare holde an litt.

Skal se og få på denna stjerna snart også, bare 2 Fat 2 Fly får tommelen ut av ræva :iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider