Gå til innhold

Grå R33 gts-t sørlaandssenteret kr.sand 23/12

Ranger emnet

golfnos

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest sicarlse
var ute på siste haste ærend i 3 tiden i dag..

Parkerte og forsvant inn for å handle. kom ut og klin oppi bilen stod denne r33..

Nye typen skilt og begynte på HB.....

Noen i distriktet som nettop har handlet??

ikke stygt ment,men den så litt sliten ut i lakk osv. masse kabler som hang ut av midt konsollen(prosjekter?? :) )

det var vel tilfeldigvis ikke spesialstøpt carbon panser på den vel?

den cruisa rundt på søm for et par mnd siden. RÅ kjerre:)

han sa det var et prosjekt.. han venta 400HK på bakhjula..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

jepp.. om det er den blå svenske du siktet til så har jeg planer om feite crome felger,lambo og litt trim :)

Stereo er innhandlet og mangler egentlig bare finnish :) spiller som bare det..

Alt annet kommer litt an på hvor mange kroner bryllupet kommer på(jepp, gifter meg i september:) ) og det er sef første pri.. så får vi se utover det ;)

S13 kunne jeg godt tenke meg som drifte bil ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen da? Ennå en grå/sølv-aktig Skyline her i sør? :<

Gå og lakker den! Til Rosa elle no :P

Begynner virkelig å skjønne hvorfor jenter bitcher når de møter noen som har samme genser :(

Anyway, velkommen skal du være :)

Jeg bitcher alltid bare så det er sagt, så ikke ta det personlig ;)

Og har du tenkt å lakkere den enten hele eller noe så gjerne send meg en pm først da jeg har tenkt å lakkere min litt, ikke så mye, sånn at vi kan ha litt forskjellig utsene på bilene våre :)

Hvis du har msn kan du legge meg til, det er mosby@abcenter.no, greit å ha noen flere på lista med Skyline som vi kan diskutere litt eller spørre om det er noe man lure på :)

Og så register deg på http://forum.200sx-ogn.org også hvis du ikke har gjort det allerede :)

Sees om 2 mnd'er til da? :)

Skyline eiere er ikke som andre bil eiere!

NB NB! mosby2 er meg på dette forumet, mosby er wannabe :<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...