Ruud Racing Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 jeg vil ha mer hester i er renault 5. det er en banebil nå. men jeg skal bruke den i bilcross. jeg trenger all mulig hjelp til og få mere hester uten og bruke turbo. det sitter en 1,4 inn nå. det hadde vært fint med litt hjelp.:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 kan kjøpe GTE motoren min når jeg får meg turbomotor;) hehe Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Larsen Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Du kan jo montere sportsluftfilter, eff. anlegg og eventuellt fjerne katalysator. Mere kommer jeg ikke på med mindre vi snakker turbo eller kompressor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiloKilo Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hvilken motor har du (type), og hvilken topp (Alpine?) Hva har du gjort med motoren, cam, forgasser/innsug, eksos etc? Trenger du trimmedeler, finner du alt du trenger til en rimelig kronasje hos http://mecaparts.com/ Frakt er Billig, du får bitene på Posthuset og betaler 25% mva i tillegg. Siter Renault Sport Clio III & Classic Renaults R8, Gordini & S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg