Gå til innhold

Golfen spytter ut alt kjølevannet, hva er galt?

Ranger emnet

Assi!

Anbefalte innlegg

Som topic sier..

Jeg har en Vw Golf 2 GTI 16v .. PL motoren.. Når jeg fyller på vann så spytter den alt ut igjen.. Hva kan være problemet? Jeg hiver med et bilde..

DSC00433-1.jpg

-Assi

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det den lekker? Har du funnet ut det, hadde det vært bedre å visst hva som er feilen. Men om du er intr i å vite hva som kan være galt, så kan det være sprekk i blokka/topp i vannkanalene, gåen topp-pakning, gåen pakning i termostathus, ikke tette radiatorslanger, løse slangeklemmer osv.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan være du har varm skjært den, topp pakningen mest sannsynlig som har ryki!

men kan også være vannpumpe, topp deksel som ikke er rett og fint, radiatoren er gåen(sjekk om vifta går rundt når temp måleren til vannet nærmer seg 90*.

har hatt det samme problemet ved min gamle golf. det var da topp pakningen og topp lokket som var ødelagt..samt vannpumpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det rett og slett har sitti et motorvarmerelement der og at dette har løsna. Jeg hadde lekkasjeproblemer uten ende fra et slikt inntil jeg rett og slett plukka det ut i fjor vinter.

Sørg for å pusse skikkelig reint med smergelpapir i hullet før du banker inn den nye frostpluggen.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det rett og slett har sitti et motorvarmerelement der og at dette har løsna. Jeg hadde lekkasjeproblemer uten ende fra et slikt inntil jeg rett og slett plukka det ut i fjor vinter.

Sørg for å pusse skikkelig reint med smergelpapir i hullet før du banker inn den nye frostpluggen.

Hva er smergelpapir? :p

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider