umek Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Ser godt ut dette her, keep up the good work :) Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Nei han har camaro nå,ScallopsHelge hadde den chevellen som var på valle i fjor.vis du husker noe av den turen :) :cheers: Den 67 Chevellen... den gikk her nede i grenland/kragerø endel år... Morsomt å vite at jeg var skyld i at den havnet her... MASA mye på han som tilslutt kjøpte bilen...hihi Men er denna godkjent med store bakhjul nå? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Ser da meget bra ut dette... Åssen går det med godkjenningsbiten?? Kommet i noe dialog med de trangsynte? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Den 67 Chevellen... den gikk her nede i grenland/kragerø endel år...Morsomt å vite at jeg var skyld i at den havnet her... MASA mye på han som tilslutt kjøpte bilen...hihi Men er denna godkjent med store bakhjul nå? Han har planer om godkjenning,men har ikkje snakket med han siden i fjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Ser da meget bra ut dette... Åssen går det med godkjenningsbiten?? Kommet i noe dialog med de trangsynte? Takk takk, er sånn passe i rute. vindus viskere er på plass, får dei siste park brems delene i neste uke, eletriske er det bare små ting igjen før det er ferdigt. Har hatt grei dialog på tlf og mail(Vollamo i Trondheim)men får ikkje tid og vise bilen med det første.ska priortere første løpet på gardemoen og valle så får vi se etter det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Har Vollamo noen innvendinger mot prosjektet eller er det meste greit? 68 min er jo godkjent i Tønsberg... Håpeløst at ikke det er mulig å få lik behandling i detta landet av en statlig SERVICEstajon.. :boxing Men det med service kan jo sikkert diskuteres... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Har Vollamo noen innvendinger mot prosjektet eller er det meste greit? 68 min er jo godkjent i Tønsberg... Håpeløst at ikke det er mulig å få lik behandling i detta landet av en statlig SERVICEstajon.. :boxing Men det med service kan jo sikkert diskuteres... Nei det meste er greit,noen detaljer igjen.ja service kan diskuteres,men noen er veldigt bra og andre bare jobber i mot kundene:( Burde vært likt på alle stasjonene ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 :D har du sett det bilde i Power Mag....93-94 der denna bilen er hvit å har nesten bare bakfangeren nedat mantorp?? Skal se om ikke jeg han få finne det bilde.... Da kommer du til å gå ut i Garagen å titte en gang til på Chassiet....:thumb Var ikke det i 92? Har en video som er tatt opp derfra. Ser hele chassiet greit forfra.. :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Kult viss noen sitter med bilder eller video av bilen, så er det bare å legge det inn Her:) eller sende det på mail til meg Geir@uan.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Jeg har en VHS video fra Power Street Finals 1992. Mener å huske at den drar et heftig hjul løft på den. babyhmm? Mulig jeg finner noen bilder fra Sverige i gamle dager. Da skal jeg sende de til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rxsju Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Var det ikke repotasje i bilsport for mang år siden? Mats A som hadde kjerra og var hvit da. Siter 95 Chrysler Neon cup 98 Mercedes C200 83 Volvo 242 Rallycross 68 Volvo B57 Racingbuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Var det ikke repotasje i bilsport for mang år siden? Mats A som hadde kjerra og var hvit da. kjenner ikkje den rep, men det stemmer at den var hvit og bygget av Mats. Husker du årstall eller nr?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 begynna og få kontrollen på motoren ja:) hva er den "plata" rundt registeret/fronten av motorn egentlig godt for? feste av motor mot ramme eller? bilen din er i allefall sinnsykt rå. nais tråd! Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Noen tanker om hvor fort det kommer til å gå?, må forøvrig si meg enig med JEPS, NICE car! Plata er vell motorfeste ja.. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 hva er den "plata" rundt registeret/fronten av motorn egentlig godt for? feste av motor mot ramme eller? bilen din er i allefall sinnsykt rå. nais tråd! Ja Plata er motor feste som står skrudd i rama, det står og en plate mellom gearkasse og motor. Takk for det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg