Nova68 Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 :naaaws Då kom fylle stasjonen+flasker og gearkassen er sendt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Nice Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Bilen blir skikkelig bra. Hva håper du å få i tid på stripa med og uten gass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Bilen blir skikkelig bra. Hva håper du å få i tid på stripa med og uten gass? Takk, håper og se 9 secunder uten gass og målet er og kjøre 8 sec(8.50) med gass, men mye ska testes og alt skal funke før vi saster alt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 :naaaws Då kom fylle stasjonen+flasker og gearkassen er sendt:) Her ska det laddes ser æ :-) Det er bra Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Ja ja då var gear kassen på plass og me fyrte bilen i går:) oppstarten gjekk fint, litt fin justering igjen:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 er du påmeldt på Gardermoen til neste helg? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 er du påmeldt på Gardermoen til neste helg? Jadå, ser ut som bilen blir klar(sliter litt med bussen)så på fre reise vi, om bussen streiker er det bil+tralle og hotell. Går alt etter planen er det 4-5 biler fra Jæren amcar klubb som tar turen:) Såg bilder på tråden din Fett stuk på chevellen din:) Funker den bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Denna da?? Helt sjokkskada av å bo ved siden av Sirkus birkenes???:hide Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Denna da?? Helt sjokkskada av å bo ved siden av Sirkus birkenes???:hide Hei nå har vi kommet hjem, var på rudskogen i går og såg på corvette klubben(fikk sitte på men en 2007 Z06 som var trimma:) ) Birkenes og co, ja ja kan ikkje si annet at det er en fine gjeng, fikk meget gode råd og ikkje minst ordnet rambo(som skrudde for bikenes)ny inng aksling til 67 camaroen en kompis hadde med(den røk i første draget) Var jo møøøøøøje venting i helga, fikk kjørt 2 drag på lør. Første drag 10,15 fikk ikkje gi full gass, 2 drag med modda gass pedal 9,8 og ting begynte og fungere. søndag begynte med regn:( fekk tørka opp banen i ca 2/3 tia) vi starta rett på elemenering satte på 125hk gass og satte ny rek på 9.5 og 229km. ble slått ut av M Dalen i semi finalen. kjørte 3 drag alle på sama oppsettet. var meget fornøyd med bilen. Etter mye skruing på camaroen natt til sønd fikk han og kjørt, første drag hjul spinn ca 200 meter og 10,5 sec andre draget 8,95 og 240 km med 1 steg lystgass, satte opp bilen med begge annlegga men da kom regne igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Her er da ett gobilde.... babyhmm? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 har du en gul bus eller har jeg sett feil? Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Han og de andre galningene i Chicken Racing har en gul buss ja :) Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 har du en gul bus eller har jeg sett feil? Stemmer det, vi er to om bussen. var du der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg