umek Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Jepp va oppe fra torsdag te søndag, dritt ver på lørdag men me jærbuer svikter ikkje for litt regn :) Godt ver igjen på søndag så bånngass på banen då, mye kjekke biler selv om 98% var uamerikansk. Reiser lett oppigejn neste år også. Se om dere ikke får tatt bussen opp da. Tror faktisk du hadde fått bra konkuranse der oppe av bla Audien til Jonus, den går noe helt jævlig. (201m og først i mål) Bra å høre at bilen er Race Ready :) Best of luck på Gardemoen da. Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Litt opptateringer fra jæren... [/img] Kjørte på gardemoen i aug, beste tid 8,94 og 245 kmt med 1,35 60 fot. 1/8 kjekk på 5,72 og 198 kmt. kvala inn 5 plass, men rød lykta første elm runde(overstage) Neste løp blir Rigth on i sept, satt på nye coil overs bak og framme, dei som var er utslitt så håper på betre 60 fot. Kommer til og prøve med 400 gass, har matet 325hk til nå:) Faen snart vinter:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Ja må få i meir gass :D Vinter ja, he jallfall våre haust LENGE!!!!!! Forbannade møkka ver :( Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 hvordan har tidene blitt i forhold til forventnigene da Nova68? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 hvordan har tidene blitt i forhold til forventnigene da Nova68? Joda dei har det, men håper og klare litt til med mer justeringer. håper og kåme ned på 8,6 / 8,7 da er eg kjempe fornøyd. Til sept mater eg ca 50 til 80 mer gass, nye coil over framme og bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Ja kong vinter er komt til jæren, og arbeidet med Novaen er i full gang. Skiltene på hengeren er på plass, og arbeidet med godkjenning på Novaen er startet. forstelle skal lakkes og nedre bære armer skiftes ut. Ny styring skal på. Motoren ser ut som eg beholder. Ny maling pågår den skal og få nytt innsug, tillpasset 540cui +++ (Den får nok og nye topper) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Siste løp på gardemoen begynte 60 ft og sitte, men hadde trøbbel med lystgassen. Kjørte 9,5 som beste uten gass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Har du noen ide om hvor fort bilen har gått på sitt beste? Eller har du klart det nå ? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Har du noen ide om hvor fort bilen har gått på sitt beste? Eller har du klart det nå ? Hadde ting fungert 100% så mener eg kunne klart mer, så det får eg jobbe med i vinter. har hatt tull med lystgassen, virker som den ikke får nok bensin. kommer til og kjøre med 2 bensin regulatorer(egen til gass) til neste år, og motoren skal kjøres i benk i vinter. Bilen har gått 8,5 0g 268kmt i sverige med 870hk+300gass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Bead Har du 60 fot tid på din bil? med og uten gass?? Ikke peiling egentlig.. Ikke sett noe til det egentlig... Kommer til å starte helt uten noen form for historie til våren.. Helt blanke ark..:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Hadde ting fungert 100% så mener eg kunne klart mer, så det får eg jobbe med i vinter. har hatt tull med lystgassen, virker som den ikke får nok bensin.kommer til og kjøre med 2 bensin regulatorer(egen til gass) til neste år, og motoren skal kjøres i benk i vinter. Bilen har gått 8,5 0g 268kmt i sverige med 870hk+300gass Ja, var vel sånn jeg hadde noe husk på at den hadde gått... Har jo god historie den Novan din...:pray Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Hei påtide med opptateringer fra street finals: Hadde mye krøll med 4 linken + svake fjærer bak: Etter div justeringer ny pers: 1.22 i 60ft Fikk og med pokalen for raskeste V8 på Rigth on gatebil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Hvem er egentlig årets raskeste gatebil? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Ville tro det er denna novan... som er raskest i norgen akkurat nå... men det er dere som er på dissa stevnene, så det er vel dere som har kontrollen... Den gule 68 bilen hva har den klart med ny eier? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Ville tro det er denna novan... som er raskest i norgen akkurat nå...men det er dere som er på dissa stevnene, så det er vel dere som har kontrollen... Den gule 68 bilen hva har den klart med ny eier? Aner ikke hva den klarte, tror ikke den gikk under 10 sec. Men ser vi camaroen din kjempe om tittelen i år???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg