Trønder Nova Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Nova 68 no må du skifte overskrift på tråden din du er ikke lenger ny med 4 sider no på din tråd:) artig lesing mere bilder av motorn og bilen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Min nova har gått i jusdal forige eier heter Per Anderson kjenner du til han? Ja.... vi känner varann:cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Foresten husker du noen tider når den åkte Pro street? Kommer inte ihåg exakt.... mitten 8 ca.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Ja.... vi känner varann:cheers: Ja jeg fann ut det :crazysant: hehe velkommen hit legg ut noen bilder av novan:Devil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 http://www.mek.nu/pics/06/060820_sdc_sundsvall/imagepages/image350.htm Sundsvall SDC Finals 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 "Håriga Resor" ja alias Nils Kvernmo!Hadde løstnet et stag i K-linken på chevellen når han kjørte på Right On i 05. Vet vel ike no særlig mere jeg helle jones enn at motoren er et Fannrem motorverksted bygg. Her er Kvernmo`n i aksjon på værnes http://www.nygardmotorsport.com . sjekk forresten hjemmesida til Nygård Motorsport. Lite klipp fra bremsinga va motoren i Corvetten Har bare hørt løse rykter om at han bygde denne motoren selv, og at han hadde en motor til salgs, vet ikke om det var 622`ern eller en annen.. Tenkte kanskje det kunne ha vært noe i camaron.. men ble ikke slik da :) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Nova 68 no må du skifte overskrift på tråden din du er ikke lenger ny med 4 sider no på din tråd:) artig lesing mere bilder av motorn og bilen!!! He he dette går jo godt ja.jadå ska legge mer bilder og info inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 http://www.mek.nu/pics/06/060820_sdc_sundsvall/imagepages/image350.htm Sundsvall SDC Finals 2006 Utrulig tøff bil den der:) Info om Motor og gear?hvilken bane er du kjører mest på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Velkommen Novabo.:-) Hørte TrønderNova snaket om -66 din etter at han var å kjøpte sin! Han snakket om " bra regg papper"! ER den godkent hos Svensk Bilprovning? Vi måtte forresten få Leanet ned på bensinen i -62 til TrønderNova når han kjørte på Frøya. Virker for å være en perfekt 7.70 bil så får vi "tunet " piloten litt nå så ska du se dette blir bra:D Har du sett dette ! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Med gass Med og uten gass He konvertert filmane nå, sjå om æg ikkje får lagt di ud iløbet av dagen :D Dyno filma Uten gass: Med gass: 200 eller 250hk med gass om eg ikkje husker feil, ser røyk skya når han klemmer inn gassen ENJOY PS: Koss blei lyden? Va jævla dårlige på den bærbare pc`en min iallfall EDIT: La sammen de to trådene mine ang benking, så folk ser papirene sammen med videoene. Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Bra Umek Litt info om Motoren: 454 BB,truck block ls6 veiv,eagel råder,trw stempel ca 13 i komp,balansert bunndel.cane cam mek roller 4500 til 8400rpm,brodix topper,holly dominator 1050,edelbrock vicktor innsug. Super comp headers. Power glide med Jw comvertar 8" 5800 stall speed Fikk aldrig prøvd gassen på stripa,men på bremsinga hadde vi 220hk dyser,10 grader retard med 34 grader grund tenning,og litt ekstra i tanken:cheers: Bilder av motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Short block er helt ny fra Dyno-Flo i Las Vegas,Dart big m tall deck 4,6 bor og 4,5 slag.eagel veiv/råder L-19 bolter,Je stempel med Lystgass gapp på fjærer. Topper Brodix 3,titan ventiler.Dominator 1050, Big shot Nos annlegg. ska bestille Lemons Headers og Jw converter trur det blir 5000 staal speed. Planer og å kjøre topp sportsman og rigth on gate bil(lei av at trofene går til Trondheim hvert år:) Killen från Ljusdal som ägde Novan tidigare köpte Lemon headers för Bigblock och lustgas.... de kanske finns kvar !? http://www.mek.nu/pics/06/060805_bracket/imagepages/image47.htm -66 novan har 355, powerglide och 12b axel kör mest i Sundsvall och Orsa/Mora Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Killen från Ljusdal som ägde Novan tidigare köpte Lemon headers för Bigblock och lustgas.... de kanske finns kvar !?http://www.mek.nu/pics/06/060805_bracket/imagepages/image47.htm -66 novan har 355, powerglide och 12b axel kör mest i Sundsvall och Orsa/Mora Eg kjenner ikkje han,gjør du?hadde våre inntresant og fått fatt i han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Velkommen Novabo.:-)Hørte TrønderNova snaket om -66 din etter at han var å kjøpte sin! Han snakket om " bra regg papper"! ER den godkent hos Svensk Bilprovning? Vi måtte forresten få Leanet ned på bensinen i -62 til TrønderNova når han kjørte på Frøya. Virker for å være en perfekt 7.70 bil så får vi "tunet " piloten litt nå så ska du se dette blir bra:D Har du sett dette ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Eg kjenner ikkje han,gjør du?hadde våre inntresant og fått fatt i han? Jag känner honom väl! du kan få tel nr om du vill!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg