Gå til innhold

Noen som har vært utro og har dårlig samvitighet?

Ranger emnet

Erik Andre

Anbefalte innlegg

er ikke så mye så skryte av det der da. En kaksebil til 3mill lissom? nei huff..

Blir leit å se det store gapet han får i kjeften når en sliten gjennomrusta sierra drar forbi han til bar en brøkdel av prisen:)

Tror ikke de fleste som kjøper en slik bil bryr seg om akkurat det :P

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg vet det. de bryr seg heller om å bli sett på som kiser og bygge seg op status.

Jeg har aldri likt biltypen porsche, Mercedes, Ferarri.

i mine øyne meget oppskryt bil

Og du har kjørt Ferrari eller? Vent til den turboladde sierraen kommer til en sving, oi, Ferrarien er borte.

De vet nok hva de driver med gutta fra Modena;)

Noen ser på det som statussymbol, andre som skikkelig Italiensk racinghistorie. Personlig synes jeg de eldre Ferrariene fra Enzo sin tid har mer stil over seg, men hadde nok godtatt en F430 også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så mye så skryte av det der da. En kaksebil til 3mill lissom? nei huff..

Blir leit å se det store gapet han får i kjeften når en sliten gjennomrusta sierra drar forbi han til bar en brøkdel av prisen:)

Ikke så mange Sierraer i Norge som gjør dette da;

0-100 km/t går unna på fire sekunder - og toppfarten er over 315 kilometer i timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mange Sierraer i Norge som gjør dette da;

0-100 km/t går unna på fire sekunder - og toppfarten er over 315 kilometer i timen.

det er ikke så mange biler i Norge som har den kombinasjonen, både aks og toppfart. Det er som regelel kun en av delene..

Ferrari er og blir gromt.:driving

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider