GolfAleks Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Heihei... Kjøpte denne bilen for en drøy mnd siden. Den har rullet 125000km og fremstår som meget strøken. Bilen har full servicehistorie, lyst skinn og alt av elektriske saker... Utover nyåret kommer jeg til og gjøre litt småting med den, har allerede byttet blinklys foran og på siden(noe som ikke vises på bildene da de er fra salgsannonsen) og planene er mange... Skal ta noen skikkelige bilder etterhvert, men her er i hvertfall noen fra salgsannonsen... Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Strøken bil! Ble nok bra med nye blinkers :) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Grattis med ny bil;) så ut som et veldig pent eksemplar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Takktakk! er nydelig og endelig kjøre noe "skikkelig"... Skal prøve og ta noen litt bedre bilder idag... Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 flott bil ja! ny blinkers tenker jeg hjalp! Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 hva er detta for no dritt da? Kult. Men on topic; fin bil, men cabriolet'en så ganske så blå ut etter mine øyne å dømme? De skal jo være svarte.. Men kan være skjermen jeg sitter på jukser litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 grattis:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Så ut som et pent voksenkjørt eksemplar. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 venter på fler bilder jeg... Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 hva er detta for no dritt da? Den "dritten" her er mitt nye prosjekt.... Og ellers går det bra? Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 venter på fler bilder jeg... så snart jeg får min egen pc... så kommer det... Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Grattis med ny bil, Inntriøret var jo bare nydelig!! Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Pent utgangspunkt! Men værsåsnill og bytt baklyktene til hvite blinklys også...90% av alle e36 eiere gjør ikke det, og det ser bare dumt ut ;) Noen andre planer for cabben da? Bytte ut ratt til M3 ratt? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Pent utgangspunkt! Men værsåsnill og bytt baklyktene til hvite blinklys også...90% av alle e36 eiere gjør ikke det, og det ser bare dumt ut ;) Noen andre planer for cabben da? Bytte ut ratt til M3 ratt? =) Selvfølgelig:) Rattet er ikke så veldig pent, skal være enig i det... Funderer på et e-46 ratt, hvor deler av senter er lakkert i bilens farge... om det passer er en annen sak... uansett så prioriterer jeg andre ting først... er ubestemt på om jeg skal gå m-tech veien eller alpina veien(alpina frontleppe og bakdiffusorellerhvadetheter)... syns alpina er litt stilig, også er det vel litt uvanlig og "Lowkey", bare folk som vet hvordan det ser ut legger merke til det... men uansett så skal ihvertfall sidelister, støtfangerlister og dørhåntak lakkeres... men nå er jeg fattig:( jul assa! Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Dagens fotofangst! Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg