Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt pynte lister?

Ranger emnet

rudihoe

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått tak i slike på huggeren her.. Fikk dem gratis, å dem ser bra ut på en svart 244 med usa front.. :D

Hvis du ikke får tak i på høggeren, kan du gå til volvoforhandleren din. De skal klare å oppdrive de enda mener jeg. De hadde dem hvertfall her for ca et halvt år siden...

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Untitled%20-%2095.jpg

Dem kan bli fine på noen biler, men når du setter på disse listene uten å smøre dem inn med fett eller noe på baksiden så vil dine hjulbuer ruste dobbelt så fort.

Du hadde nok gjort veldig lurt i å heller sveise inn nye hjulbuer fremfor å dekke over det.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malone; Hvordan festet du dine? Skrudde du dem bare rett på, eller hadde du noen form for "pakning" mellom skjerm å list? Det stod noe sånt på bilen jeg henta mine fra skjønner du...

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malone; Hvordan festet du dine? Skrudde du dem bare rett på, eller hadde du noen form for "pakning" mellom skjerm å list? Det stod noe sånt på bilen jeg henta mine fra skjønner du...

var gummipakning bak dem + vaselin.

dem var skrudd fast 3 plasser eller noe.

Det var ikke jeg som festet dem, jeg bare demonterte dem :D

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider