Mr Lightning Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 (endret) Nesten :) Endret Januar 14, 2011 av Mr Lightning Siter Click here to see: MY RIDE ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagfinn Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Jeg tyna Ligthningen min i 215. Det var IKKE stabilt og den klarer ALDRI over 225 kmt. Det nekter jeg å tro.. Men drit tøff bil, synd det er en dårlig vinter bil, men om man har nye gode vinterdekk er den ikke så ille som folk skal ha det til! er d no standard problem me bilene som noen vett om,eller e di meget bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 ja som han over spurte for ett år siden...er dette en bra bil?? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmo86 Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 Heihei.. blocka på lightningen min har dratt te helvete, noen som hvet hvor det går ann og få tak i ny long block til en 2004 modell til en grei penge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmo86 Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 bil har en dårlig block tåler ikke mye triming før den rykker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 Er ikke det en 351W som står i dei bilene der ? i såfall så får du jo handla det på Pony Parts, og normalt så tåler jo 351W motorene brukbart med trimming også, om det blir gjort skikkeligt Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Lightning Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Heihei.. blocka på lightningen min har dratt te helvete, noen som hvet hvor det går ann og få tak i ny long block til en 2004 modell til en grei penge? Lämnade svar i den andra tråden här. bil har en dårlig block tåler ikke mye triming før den rykker.. Det är inte blocken, utan vevstakarna som inte tål hur mycket som helst. Er ikke det en 351W som står i dei bilene der ? i såfall så får du jo handla det på Pony Parts, og normalt så tåler jo 351W motorene brukbart med trimming også, om det blir gjort skikkeligt Nej det är det inte. Det är en 330cui på 5.4 l. Samma som i Ford GT, nästan. Siter Click here to see: MY RIDE ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg