SondreSkj Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hei Knut, du har ikke en brosjyre til en 1985 Mazda 929HB Coupe? Sikkert ikke gammel nok denne bilen for deg, men jeg syns det er en evig kul bil som jeg har fått tak i. Den ligger under kniven for øyeblikket der den skal få nytt og friskt metall sånn at den kan vare i maaange år til. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hei - det har jeg helt sikkert. Er det den med 90 hk (den første) eller den med 102/120 hk (den andre) ? Det er to utgaver av de bilene der, en med dobble B-stolpe og nedsveiv bart vindu (første) og en med stor og fast siderute. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreSkj Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hei, Jeg har modellen med fast siderute bak og den største motoren vi fikk i Norge. 2.0i med ca 120hk. Ser frem til svar :peace: Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hmm, ja, kan kanskje stemme det. I følge en liste jeg fant nå var den bare solgt i Japan, men det stemmer vertfall ikke :p Her er hvertfall en lik bil!: Jeg hadde jo faktisk helt glemt at jeg har hatt en sånn bil. Det var et vidløftig prosjekt med 2T-G motor (1600 twin cam), doble Dellorto's, 5 trinns kasse og godt angrepet av RUST. Faktisk så mye rust at en større karosseriombygging ble satt i gang. Med panserforlenger, Golf-bredding, bredda stålfelger og REAL senking var det meningen at dette skulle bli en morsom bruksbil. Dessverre forsvant både lysten og pågangsmotet etter at bilen var ferdig sveiset, og bilen endte sine dager som prosjekt og "AJ 12670" ble solgt i deler. I dag, når det nesten ikke er slike igjen hadde nok den blitt gjort ferdig... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Søkki satan, ble jo akkurat slik jeg vill ha den! Bredda stålfelger er drit tøfft på slike biler! Du er jo helt syk, tenke å hatt så mange biler at man kan glemme noe slikt :D Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Jeg holder på å selge ut brosjyresamlingen min en kompis som vil ha 77' cressida brosjyren din. send meg en pm. og har du noe honda i arkivet ditt?? Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Han har ett lite Honda arkiv også ja, har snakket litt med han om det, men vet han har mye og gjøre, så gidder ikke mase. Knut, om du får tid til å lage en oversiktig over det du har av Honda borsjyrer er det kanskje like greit å bare legge det ut på: forum.club-honda.org ? :) Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Karl Kristian : derfor jeg spurte han.. sånn vi kunne fått tipsa forumet ;) Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Hei - beklager sen tilbakemelding. Jeg har mye Honda og en del av de Nyborg spurte om. Jeg kommer til å legge ut noe på Hondaklubben sine sider men det går nok en ukes tid før jeg får gjort det. Har bare gått litt i glemmeboka samt at det har vært litt andre ting å gjøre. Husker ikke om Cressida-brosjyra er solgt, jeg må sjekke det og sender PM om jeg har den fortsatt. knut. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Hei Knut, du har ikke en brosjyre til en 1985 Mazda 929HB Coupe?Sikkert ikke gammel nok denne bilen for deg, men jeg syns det er en evig kul bil som jeg har fått tak i. Den ligger under kniven for øyeblikket der den skal få nytt og friskt metall sånn at den kan vare i maaange år til. Jeg har 3 forskjellige på 85 modellen :) Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 hvis du har til crx så er de også solgt ;) iallfall hvis de er norske Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TT Racing Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Hei ! Gammel onkelen min har ett par biler stående på en låve, deriblandt en Datsun stasjonsvogn:) Er usikker på modell navnet, men har hørt noe om 1300 og 1800? Er dobble frontlykter på den værtfall ;) Noen som vet om disse er verdt noe i dag ?:) Skjelden ? Siter -1969 Ford 17m -1986 ford scorpio -1976 Ford Taunus -1987 Mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Ser at de er ikke nødvendigvis spesielt dyre, selv om de er uvanlige ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ymir. Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 hei godtfolk! har ett kanskje merkelig spørsmål. det har seg slik at jeg har ervervet en 74 datsun fairlady 260 som kom som flyttegods til norge 1980 og som ble avskiltet jan 85. søker tidligere historie om noen skulle vite noen om denne bilen da den er litt spess. historien man har fått fortalt er at den ble importert til australia 74/75 fra japan og kom til norge som flyttegods 1980. bilen har stått demontert siden 85 pga ny lakk og oppgradering til sprut fra 280 som de som begynte med ikke greide å gjøre ferdig. bilen ble på begynt jula 08 å registrert nå i april :) morro å kjøre den for egen maskin etter over 20 år ;) søker derfor evt info om det skulle være noen som vet noe som helst om denne. det som er skikkelig morro er at det finnes overhodet ikke rust i denne og høyre ratt selvfølgelig :) bilen gå på RE registrering som jeg antar den fikk 1980. tips mottas med takk. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Japse Anders Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Min Inspirasjon;) Den nederste blå er vår, hehe.. Ekeberg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg