Gå til innhold

min polo 1979 1,1L (2,0L)

Ranger emnet

devil duck

Anbefalte innlegg

her er noen bilder av min vw polo ..

håper noen liker den ;)

Her er utgangs pungtet (sånn jeg fikk den)

Photo-0077.jpg

Photo-0094.jpg

Så ble den demontert å vasket (ganske grundig)

Photo-0057.jpg

Photo-0058.jpg

senket å VELDIG avstivet bake

Photo-0137.jpg

har ingen bilder av selve arbeidet med å få motor ramma å fjerbena fra golf 2 til å passe .. men her er nå bilde av d arbeidet gjort

Photo-0148.jpg

5cm bredding av skjermer framme

Photo-0162.jpg

endelig rullet ut av garagen

Photo-0166.jpg

her med 1,8 90hk å forgasser fra liten audi femmer (hjemmelaga luftfilter ting) i børsta rustfrit stål :P

Photo-0176.jpg

å nesten ferdig produkt

Photo-0181.jpg

Photo-0183.jpg

Å her er bildene etter første løpet =(

Photo-0190.jpg

Photo-0191.jpg

Det står foresten en orginal 2,0L fra ei audi 80stvi den nå (1994 mod gådd 140 000 :P)

ikke ver sint for at jeg har ødelagt en "klassikker" den var FOR rustet til å redde =( ... men har en polo 1 80" gt 1,3 som jeg skal "Redde" å ha "OLD school trimming på ;) No Turbo Shit :fatality:

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, forventa ikke noe bilcross prosjekt når jeg åpna tråden. Blei heller overraska når jeg så 1,8literen, men så skjønte jeg det greit på bildene under av det var bilcross. Sikkert Artig å se en sånn bil der, på tross at det gjør vondt å se en mk1 i den situasjonen. menmen, kunne vel vært verre...eller?

Åssen går den da?

... men har en polo 1 80" gt 1,3 som jeg skal "Redde" å ha "OLD school trimming på ;) No Turbo Shit :fatality:

gleder meg som en unge allerede!!

god jul

--GrannyRacer #1----

81 Golf diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei den dreger fra det meste når motorn går :P

har hadd problemer med motorhavari :P

drepte 3 1,8 motorer får d ble putta i 2,0 ...

sån den er nå så er jo radiatoren bake å bensintanken bake så den er jo bra balangsert også ;)

vi holder nå på med å putte i k-jet tronik insprøytning på 2litern .. ble bare plaga me alt for mye elektronikk ;) er ikke noe god med elektronikk ;)

her er en film ... filma med mobil festa i speilet :P

er en bmw e30 325 på sia av meg i starten ;)

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg mener bilen er ødelagt. Men det er bare min mening. :)

ja ødelegge bilen går nå vel litt inn i å kjøre i bilcross me dn :fatality:

å nye ting må jo prøves en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei den dreger fra det meste når motorn går :P

har hadd problemer med motorhavari :P

drepte 3 1,8 motorer får d ble putta i 2,0 ...

sån den er nå så er jo radiatoren bake å bensintanken bake så den er jo bra balangsert også ;)

vi holder nå på med å putte i k-jet tronik insprøytning på 2litern .. ble bare plaga me alt for mye elektronikk ;) er ikke noe god med elektronikk ;)

her er en film ... filma med mobil festa i speilet :P

er en bmw e30 325 på sia av meg i starten ;)

For mye elektronikk på en k-jet ?:hvaskjera

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikke i k-jet .. dn er d jo ikke i ... men den orginale insprøytninga som var på den motoren ... lurer også på om hjærnen til den var ødelagt .. plusselig jeg kjørte så snudde tenninga 180 grader .. å d har skjedd flere ganger ... hadde jo en vw mekaniker til å se på d (kompis av fadern)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

noen såm vet om d vill blidd får smått med to doble webbere 36DCNF ? står orginalt på 1,5 liter matra bagheera ... skal ha di på den orginale poloen senere men lurer må om d er nokk sprut til å ha di på to litern ?

noen såm har insug så di passer på 1,3'en min ?

m550_1081967123_carbu.jpg

14667155.jpg

satan dn lydn d hadde blidd =):phatyo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VGS har(hadde) innsug for 2 x stående 36 til Polo

Ebay...............

takk takk :thumb

hmm ka skal æ søke på da ? er ikke så go på tysk viss du sjønner (regner med det er tysk jeg burde søke på for vw deler?) :hvaskjera

Lenke til kommentar
Del på andre sider